شناسهٔ خبر: 22945820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

رونمايي فدراسيون فوتبال از کفپوش دست2

فدراسيون فوتبال قصد دارد از کفپوشي که در مسابقات مقدماتي قهرماني آسيا که در تبريز يک بار استفاده شده بار ديگر رونمايي کند.

صاحب‌خبر -

روز گذشته خبري  روي خروجي سايت فدراسيون فوتبال قرار گرفت و در اطلاعيه‌اي اعلام شد که قرار است سالن محل اردوهاي تيم‌هاي ملي فوتسال بانوان و آقايان در رده‌هاي مختلف به کفپوش GERFLOR که يکي از جديدترين کفپوش‌هاي روز دنيا و داراي استاندارد جهاني است مجهز ‌شود؛ از اين رو جهت افتتاح از اصحاب رسانه و مسئولان مربوطه جهت رونمايي از اين کفپوش ساعت 16 روز سه شنبه بيست و يکم آذر ماه  دعوت به عمل آمده است.

 

قبل از مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا که از تاريخ 21 تا 25 مهرماه در آذربايجان شرقي در شهر تبريز برگزار شد جيسينگ نماينده و ناظر ‌AFC در سفري که به تبريز جهت بازديد از امکانات ورزشي اين استان داشت و طي بازديد از سالن پورشريفي سالن برگزاري اين دوره از مسابقات، اولين مشکل و ايراد را کفپوش سالن برگزاري مسابقات عنوان کرد.
در نهايت اين کفپوش با هماهنگي فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال و مسئولان استان آذربايجان شرقي تعويض شد، اما حالا بعد از گذشت 2 ماه  آن کفپوش از آن سالن جمع شده و در سالن کمپ تيم هاي ملي نصب گرديده و مجدداً فدراسيون فوتبال قرار است با دعوت از رسانه‌ها و مسئولين اقدام به افتتاحيه اين کفپوش کند؛ حال چند سؤال و نکته ابهام وجود دارد؛
?- چرا کفپوشي که قبلاً افتتاح شده مجدداً بايد افتتاح شود؟
2- آيا بهتر نبود همان سالن به عنوان يکي از پايگاه هاي فوتسال کشور در تبريز فعال مي ‌ماند و کفپوش ديگري براي سالن کمپ تيم ملي فراهم مي‌شد؟
3- آيا اين هزينه جمع آوري و نصب مجدد توجيه اقتصادي لازم را دارد و از کيفيت اين کفپوش براي جمع آوري و نصب مجدد کم نمي کند؟
4- آيا فوتسال ايران با اين جايگاه در جهان نبايد حداقل 2 سالن مجهز به کفپوش‌هاي روز دنيا را داشته باشد؟

نظر شما