شناسهٔ خبر: 22945770 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شناخت درست دانشجو از مسائل؛ عامل رشد جامعه

گروه فرهنگی: رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: دانشجو با شناخت درست از مسائل روز می تواند به حرکت رو به رشد جامعه شتاب دهد،آنچه که به جامعه صدمه می زند انفعال دانشجویان است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان امروز در آیین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو با گرامیداشت یاد شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا اضافه کرد: دانشجویان در شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند و ثمره جانفشانی، تلاش و فداکاری شهدای مدافع حرم نیز ریشه کنی شجره خبیثه داعش است.
وی روز ۱۶ آذر را تجلی ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان خواند و گفت: در این روز دانشجویان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خاطره آنها برگ زرینی در تاریخ کشور است.
اسدی رسالت دانشجو را مطالبه گری و آرمانخواهی خواند و افزود: عدم محافظه کاری و نداشتن قید مادی باعث شده دانشجویان صریح اللهجه باشند و دانشگاه بستر مطالبه گری را فراهم می کند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان داشتن بصیرت را از ویژگی های دانشجویان بیان کرد و گفت: دانشجو باید مسائل محیط پیرامون خود را به درستی شناخته و تحلیل کند.
وی تاکید کرد: دانشجو با شناخت درست از مسائل روز می تواند به حرکت رو به رشد جامعه شتاب دهد،آنچه که به جامعه صدمه می زند انفعال دانشجویان است، دانشجو باید پیشرو، پویا و خستگی ناپذیر بوده و به جامعه الگو دهد.
اسدی دانشجویان امروز را مدیران و سکانداران اجرایی فردای کشور دانست و آنان را به داشتن تخصص همراه با تعهد دعوت کرد.
گفتنی است؛ در این مراسم از دانشجویان برتر فرهنگی، علمی و ورزشی موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان تجلیل شد.

نظر شما