شناسهٔ خبر: 22945476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار:

‌زندان قزلحصار به ساوجبلاغ آسیب‌زده است

نمایندگی البرز

‌فرماندار ساوجبلاغ گفت: ‌بیشترین آسیب ساوجبلاغ از مواد مخدر و کارتن خواب‌ها به حواشی مرزی با کرج و همچنین زندان قزلحصار بر می‌گردد که منطقه مهدی آباد و ملک آباد را آلوده می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم پالیزگیر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ساوجبلاغ که دوشنبه (20 آذر)، در بخشداری چهارباغ برگزار شد، گفت: مواد مخدر و اعتیاد تاکنون آثار مخربی بر جامعه ما داشته است بنابراین فعالیت‌های فرهنگی برای پیشگیری و کنترل اعتیاد باید گسترش بیشتری داشته باشد.
پالیزگیر ادامه داد: همه ادارات ساوجبلاغ باید برای اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده شهرستان به خصوص بخش چهارباغ همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه اعتیاد مسمومیتی است که هم برای معتاد و هم برای خانواده او زیان‌بار است، گفت: در مسیر مبارزه با این بلای خانمان‌سوز نباید از ظرفیت‌های هنری مثل نمایشگاه عکس و کاریکاتور، تئاتر و ... غافل شد.
فرماندار ساوجبلاغ فضای مجازی نیز ظرفیت‌های خوبی دارد که باید به خوبی در راستای پیشگیری و کنترل و بیان تهدیدات مواد مخدر از آن بهره گرفت.
فرماندار ساوجبلاغ راه اندازی خط ملی شبانه روزی مشاوره درمان اعتیاد برای کسانی که می‌خواهند از این طریق مشاوره بگیرند را راهکاری مناسب برای آگاهی خانواده‌ها بیان کرد و گفت: در این خصوص تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد تا مردم از خطرات این پدیده شوم اطلاعات بیشتری داشته باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه بهزیستی متولی آسیب‌های اجتماعی است، افزود: برای اینکه این مسئولیت به درستی انجام شود ادارات دیگر نیز متناسب با مسئولیت خود کمک کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ به اقدامات سپاه در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره و اعلام کرد: از وقتی سپاه این مسئولیت را پذیرفته است، آسیب اعتیاد در مناطقی مثل ملک‌آباد و مهدی‌آباد کمتر شده است.
پالیزگیر در پایان اظهار کرد: بیشترین آسیب ساوجبلاغ از مواد مخدر و کارتن خواب‌ها به حواشی مرزی با کرج و همچنین زندان قزلحصار بر می‌گردد که منطقه مهدی آباد و ملک آباد را آلوده می‌کند.
 


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما