شناسهٔ خبر: 22944726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سروش خبر داد:

تولید زنده «گوهرتراشی و سبدبافی» در دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری زیرکوه با بیان اینکه تولید زنده ۲ رشته گوهرتراشی و سبدبافی را در نمایشگاه داریم، افزود: برگزاری نمایشگاه فرصتی مناسب برای عرصه تولیدات هنری و صنایع دستی هنرمندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سروش امروز (۲۰ آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان زیرکوه با دو غرفه صنایع دستی در دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی حضور دارد.

 

وی بیان کرد: چهار صنعتگر و هنرمند این شهرستان در رشته های گلیم بافی، قالیچه، سبد بافی و گوهر تراشی در نمایشگاه حضور دارند.

 

مسئول نمایندگی صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان زیرکوه با بیان اینکه تولید زنده دو رشته گوهرتراشی و سبدبافی را در نمایشگاه داریم، افزود: برگزاری نمایشگاه ها فرصتی است برای اینکه صنعت گران کار خود را به صورت مستقیم معرفی و به فروش برسانند.

 

وی با اشاره به اینکه اینگونه نمایشگاه ها که به صورت ملی برگزار می شود از تنوع بسیار زیادی برخوردار است، گفت: صنعتگران با حضور در این نمایشگاه ها با سلایق آحاد مردم آشنا می شوند و می توانند تولیدات با فروش بالاتری را تولید کنند.

 

سروش با بیان اینکه شهرستان زیرکوه در نمایشگاه منطقه ای بیرجند حدود پنج میلیون تومان فروش تنها در حوزه گوهرتراشی داشته است، عنوان کرد: خوشبختانه تولیدکنندگان شهرستان تا کنون از حضور در تمامی نمایشگاه ها رضایت کامل داشته اند.

 

وی ادامه داد: صنعت گران می توانند در نمایشگاه تبلیغات و معرفی تولیدات خود را داشته باشند و با استفاده از این پتانسیل بسیار بالا برای خود مشتری های دائم جذب کنند.

 

 

نظر شما