شناسهٔ خبر: 22944304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقبال قطری ها از توسعه روابط با خوزستان

معاون اقتصادی استانداری خوزستان از استقبال قطری ها برای توسعه روابط با خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بحرینی مقدم، معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت : با توجه به استقبال قطری ها برای توسعه روابط با خوزستان ظرف 72 ساعت آینده سازمان صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی جمع‌بندی خود برای حضور در نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر 2018 را به اتاق بازرگانی اهواز ارائه خواهند داد.

وی افزود: رشد صادرات غیر نفتی باید طبق برنامه ششم به 31 درصد برسد که استان تاکنون در صادرات غیرنفتی دید صادرات محور نداشته است.

بحرینی مقدم اظهار داشت: رفع موانع صادرات مهمتر از حضور در نمایشگاه است و باید محصولاتی به کشور قطر برده شود که نیاز آن کشور است.

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی اهواز، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت استان جمع‌بندی کنند که چه امکاناتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند که بسته حمایتی تعریف شود و حداکثر تا 10 روز آینده مشخص شود که با چه ظرفیتی و چه شرکت‌هایی می‌خواهند در این نمایشگاه حضور یابند که حمایت‌ها و تسهیلات را برای آن مجموعه‌ها متمرکز کنیم.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: وزارت شهرداری‌ها و محیط زیست کشور قطر یکی از مهمترین وزارتخانه‌های این کشور بود که از توسعه روابط با استان خوزستان استقبال بسیاری کردند و توانمندی‌های استان خوزستان با نیازهای قطر هم‌پوشانی بسیاری دارد.


انتهای پیام/و


ضرورت رشد صادرات غیر نفتی به قطر

نظر شما