شناسهٔ خبر: 22944257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۸ نفر از برگزیدگان مرحله استانی«مدهامتان» به مسابقات کشوری راه یافتند

R41374/P1494/S6,49/CT11

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۸ نفر از برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین دوره «مدهامتان» به مسابقات کشوری راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر سقا صبح امروز در جلسه تشریح اعزام برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین دوره «مدهامتان» به مسابقات کشوری در اردبیل اظهار داشت: کشف استعدادهای قرآنی مهم‌ترین اولویت و هدف ما در برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان است که خوشبختانه تاکنون خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته و انتظار می‌رود برای دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه اقدامات ویژه‌ای مبنای کار قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری مسابقات مدهامتان دستیابی به رشد و تعالی موثر جامعه قرآنی است که این دوره از مسابقات نیز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم علی سیفی با حضور 300 نفر از شرکت‌کنندگان برگزار شد و در این دوره از مسابقات 8 نفر از برگزیدگان مرحله استانی دوازدهمین دوره «مدهامتان» به مسابقات کشوری اعزام شدند.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: خوشبختانه در برگزاری مسابقات استانی مدهامتان مشکل خاصی وجود نداشت و این دوره از مسابقات با استقبال عظیم اعضای کانون‌های مساجد روبه رو شد که این موضوع برای ما جای افتخار دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

سقا اظهار کرد: اهمیت توسعه و رشد برنامه‌های قرآنی در استان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار این مجموعه قرار گرفته و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه موفق عمل کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در استان باشیم.

وی تصریح کرد: مسابقات کشوری نیز 21 تا 24 آذر ماه در ر رشته های قرائت، اذان، ترتیبل و حفظ در مشهد مقدس برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها به رقابت می‌پردازند که امیدواریم شاهد افتخارآفرینی شرکت کنندگان استان اردبیل در این دوره از مسابقات نیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما