شناسهٔ خبر: 22938628 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتخاب بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تسهیل گر نابودی آنها است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی عصر یکشنبه در همایش مشترک روحانیون شاغل در نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این خصوص بهترین نسخه را برای این حرکت دشمن پیچیدند و تحلیل و جهت‌دهی خوبی ارائه کردند که طبق فرموده ایشان، مسلمانان در برابر این حرکت ساکت نمی نشینند.
وی افزود: امروز روحانیون باید افسران خط مقدم جنگ نرم باشند اما برای رسیدن به هدف و تحقق رسالت‌ها باید دشمن و برنامه‌های آنان را شناسایی و راهکارهای مقابله ای ارائه کنیم.
نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: تمام توطئه‌های دشمنان به اذن خدا و هوشیاری رهبری و مردم خنثی و پیروزی همواره برای مسلمانان است.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه ایجاد پایگاه رژیم صهیونیستی در مناطق شمال عراق از توطئه های جدید دشمنان بود، یادآور شد: بصیرت افزایی در مورد توطئه‌های دشمن، مهمترین نیاز جامعه با توجه به حساسیت‌های موجود است.
وی ادامه داد: وجود وحدت در بین اقشار مختلف جامعه بویژه در میان روحانیون که رسالت عظیم ابلاغ رسالت الهی را دارند ضروری است و این مهم از مولفه‌های اصلی قدرت جوامع اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در این منطقه بویژه استان کردستان که اکثریت اهل سنت هستند، روحانیان به عنوان شاگردان مکتب امام جعفر صادق (ع) باید تمام تلاش خود را در توجه به وحدت بکار ببندند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا چهارشنبه هفته گذشته در یک سخنرانی خود شهر قدس را رسما به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام و تاکید کرد که من به این قطعیت رسیدم که باید سفارت آمریکا را از تل آویو به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کنیم.
این تصمیم رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با مخالفت شدید کشورهای عربی و جامعه جهانی مواجه شده است، به گونه ای که بسیاری از کشورها با صدور بیانیه هایی جداگانه اعلام کردند که با تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مخالف هستند و هیچ برنامه ای برای تبعیت از این تصمیم و انتقال سفارت خود به بیت المقدس ندارند.
در پی این اقدام دونالد ترامپ، تظاهرات گسترده‌ای در سرتاسر فلسطین اشغالی برگزار شد و مردم ایران نیز روز پس از اقامه نماز جمعه هفته گذشته خشم انزجار خود از این اقدام آمریکا را اعلام کردند.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده ** انتشار: مجید سلیمانی
3034/9102

انتهای پیام /*

نظر شما