شناسهٔ خبر: 22938477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استکبار سعی دارد منطقه خاورمیانه را ناامن جلوه دهد/ ایران محور مبارزه با تروریسم است

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اتفاقات رخ داده از سوی رئیس جمهور آمریکا، گفت: آنان با توطئه هایی که به راه انداختند در پی این هستند که منطقه خاورمیانه را نا امن جلوه دهند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین حسن نیشابوری مهاجر، رئیس تبلیغات اسلامی گرگان اقدام وقیحانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اکنون کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد و به رسمیت شناخته نشده است که بخواهیم در مورد پایتخت آن صحبت کنیم.

 

وی با اشاره به شکست آمریکا،اسرائیل و داعش در منطقه، افزود: این شکست مفتضحانه به نوعی استکبار را تحت الشعاع قرار داد.

 

حجت الاسلام نیشابوری اظهارداشت: آنان با توطئه هایی که به راه انداختند در پی این هستند که منطقه خاورمیانه را نا امن جلوه دهند لذا به دنبال بهانه ای برای برپایی آشوب در منطقه هستند.

 

وی تصریح کرد: آنان با راه اندازی این اتفاقات به دنبال دو دستگی در بین کشورها هستند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان جمهوری اسلامی ایران را محور مبارزه با تروریسم دانست و گفت: همه ما باید توجه داشته باشیم که این توطئه اهداف بسیار مهمی را در پشت سر دارد که این موضوع می طلبد تا مسلمانان در مقابل مباحث بی تفاوت عبور نکنند.

 

وی افزود: در پی این اتفاق انجام شده می طلبد کشورهای اسلامی و عربی سفیران آمریکا را بخواهند و در پی آن واکنش هایی را نشان دهند.

 

حجت الاسلام نیشابوری اظهارداشت: مردم با حفظ اسلام و پیروی از آرمان های انقلاب تمامی توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اتفاقات انجام شده می طلبد به سادگی از کنار آن عبور نکنیم و صرفا با محکوم کردن خشک و خالی هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه تمام کشورهای اروپایی و غربی عدم موافقت خود را از این کار اعلام کردند، گفت: این کشورها در شورای امنیت قاطعانه حرکت رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند و این موضوع فضا سیاسی خاصی را ایجاد کرده که اگر ما بتوانیم تنفری که اکنون در کشورهای غربی و اروپایی ایجاد شده خوب استفاده کنیم به قول مقام معظم رهبری تا 25 سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت.

 

نظر شما