شناسهٔ خبر: 22936222 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

ادای احترام به «جواد معروفی» در آکادمی «سامان احتشامی»

دور جدید آکادمی سامان احتشامی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و 30 پیانیست کودک و نوجوان به اجرای برنامه پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، قطعاتی از جواد معروفی، انوشیروان روحانی، فریبرز لاچینی، سامان احتشامی و آثار کلاسیک و پاپ معروف ایران و جهان ازجمله آثاری بود که هنرجویان آکادمی سامان احتشامی در این برنامه اجرا کردند.

سامان احتشامی در ابتدای برنامه از حاضران در سالن خواست به احترام استاد جواد معروفی و سالروز درگذشت ایشان بایستند و چند ثانیه‌ای را سکوت اختیار کنند.

حضور فرزندان دو نفر از دوبلورها و بازیگران تئاتر و سینمای کشور (امیر سهیلی و ابراهیم شفیعی) در این آکادمی باعث شد سامان احتشامی در این برنامه از حضور این دو هنرمند در سالن قدردانی کنند.

الهه میرنصیری، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد، هیراد پناهی و سینا سلیم‌زاده مربیان آکادمی پیانوی سامان احتشامی هستند. مدیریت این برنامه به‌عهده راز احتشامی بوده و 30 هنرجوی دیگر نیز در 24 آذر در فرهنگسرای نیاوران برنامه اجرا خواهند کرد.

سامان احتشامی پیش از این درباره اهداف این آکادمی گفته بود: «هدف اصلی ما بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها و هنرجویان نسبت به ساز پیانوست. همچنین شرکت‌کنندگان در این برنامه آینده خود را می‌توانند ببینند و میزان توان و استعدادشان در زمینه اجرا را ارزیابی کنند.»

برچسب‌ها:

نظر شما