شناسهٔ خبر: 22953541 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سپید | لینک خبر

دومین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» به فرهنگسرای نیاوران می‌رود

صاحب‌خبر -

سپید: دومین نمایشگاه تجسمی «هنر برای اوتیسم» به‌منظور حمایت از بیماران اوتیسم، ۲۴ آذرماه ساعت ۱۶ در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.
در نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» ۱۰۰ اثر از هنرمندان شاخه خوشنویسی، کالی گرافی و تذهیب در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل دانش اوتیسم، مشارکت در ساخت مدرسه تخصصی برای کودکان مبتلابه طیف اختلال اوتیسم و آموزش مربی برای این کودکان است.
پیش‌ازاین اولین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» در تیرماه سال ۱۳۹۵ با حضور آثاری از هنرمندانی چون منوچهر معتبر، کامبیز درم بخش، ثمیلا امیرابراهیمی، مصطفی دشتی و... در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
اختلال اوتیسم یا درخودماندگی نوعی اختلال رشدی از نوع روابط اجتماعی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود.
نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» از ۲۴ آذر تا ۳۰ آذر فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. همچنین نشست خبری این رویداد نیز جمعه ۲۴ آذر ساعت ۱۵ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

نظر شما