شناسهٔ خبر: 22935461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

خارج از گود‌

صاحب‌خبر -

اعلام زمان دربی برگشت پایتخت|  سرخابی‌های پایتخت که 4 آبان‌ماه در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند، براساس اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ به واسطه 4ماه در تاریخ 10 اسفندماه از ساعت 17:20 دربی برگشت را برگزار می‌کنند. البته این احتمال وجود دارد در صورت صعود استقلال و پرسپولیس در جام ‌حذفی این دو تیم با توجه به قرعه‌کشی در نیمه‌نهایی این جام نیز با هم روبه‌رو شوند که این مسابقه هم جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.
مذاکره پرسپولیسی‌ها با مسئولان ریزه‌اسپور|  حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای مذاکره مستقیم با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه صبح فردا راهی ترکیه خواهد شد. مهدی ذاکر وکیل و امیر حسینی از مسئولان بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس هم او را در این سفر همراهی خواهند کرد. این سفر به دلیل رایزنی جهت مصالحه با باشگاه ریزه‌اسپور بعد از شکایت این باشگاه از مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.
قضاوت داوران زن ایرانی در آسیا|  از مرحله نهایی مسابقات فوتبال بانوان شرق آسیا درحالی امروز (دوشنبه 20 آذرماه) ساعت 16:10 به وقت محلی در ورزشگاه فوکودا دنشی آرنا توکیو برگزار می‌شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا قربانی و خباز مافی‌نژاد از ایران این بازی را قضاوت می‌کنند. بر این اساس، مهسا قربانی و انسیه خباز مافی‌نژاد به‌عنوان داور وسط و کمک اول دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و کره‌شمالی را قضاوت می‌کنند.
جدایی 8 بازیکن از نفت تهران|  با پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر، حمید درخشان قصد دارد تیمش را در نیم‌فصل دوم تقویت کند و به همین دلیل خواستار تحولاتی در کادر بازیکنان تیمش شده است. طبق اعلام حمیدرضا جهانیان مالک فعلی این باشگاه حدود 8 بازیکن نفت از این تیم جدا خواهند شد و بازیکنان دیگر جایگزین آنها خواهند شد. مذاکراتی هم برای جذب بازیکنان جدید انجام شده و به ‌زودی با آنها قرارداد امضا خواهد شد.

نظر شما