شناسهٔ خبر: 22934104 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

اخبار کوتاه از فوتبال

صاحب‌خبر -

برگزاری دربی برگشت پایتخت در ۱۰ اسفند
سازمان لیگ فوتبال برنامه زمان بندی نیم فصل  دوم مسابقات لیگ برتر فصل ۹۷-۹۶‏ را اعلام کرد که بر این اساس دربی برگشت روز پنجشنبه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود. بر این اساس، دیدار برگشت استقلال و پرسپولیس ساعت ۱۷:۲۰ پنجشنبه ۱۰ اسفند برگزار می‌شود. همچنین مسابقات این دوره لیگ، جمعه هفتم اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد.
گرشاسبی برای مذاکره با ریزه‌اسپور به ترکیه می‌رود
سرپرست باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای به این کشور سفر می‌کند. پس از مشکلاتی که میان مهدی طارمی و باشگاه ریزه‌اسپور به وجود آمد فیفا به محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات و همین طور محرومیت مهدی طارمی و پرداخت حدود ۷۰۰ هزار یورو حکم داد. در حالی‌که هنوز این محرومیت پابرجا است صبح امروز حمیدرضا گرشاسبی برای مذاکره با مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور به کشور ترکیه سفر می‌کند تا بلکه بتواند از محرومیت باشگاه پرسپولیس و همین طور مبلغ جریمه مطرح شده کم کند.
تساوی پرگل برق و خونه به خونه در لیگ دسته اول
 دومین روز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور با انجام ۷ بازی پشت سر گذاشته شد و تیم‌های مدعی بادران، نساجی و اکسین موفق به شکست دادن حریفان خود شدند. آخرین هفته از نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار شد و ۱۴ تیم در ۷ بازی مقابل هم قرار گرفتند. در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم تیم برق شیراز در دیداری حساس و نفسگیر مقابل تیم خونه به خونه در شیراز با نتیجه تساوی ۲-۲ متوقف شد. بادران تیم دوم جدول هم در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر از سد ماشین‌سازی تبریز گذشت. اکسین که با نتایج خوبش رفته رفته به صف مدعیان اضافه شده، در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر آلومینیوم اراک را شکست داد و در دیگر بازی حساس، تیم انتهای جدولی راه‌آهن در قائمشهر و در ورزشگاهی مملو از تماشاگر مقابل میزبان خود نساجی با حساب 2 بر یک شکست خورد. نتایج سایر بازی‌های دیروزبه شرح زیر است: * صبا صفر - فجر سپاسی یک* مس کرمان ۲ - ایران جوان یک * شهرداری ماهشهر یک - گل‌گهر سیرجان صفر.

نظر شما