به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سعیدی دیروز در مراسم پنجاهمین سالگرد تشکیل این شرکت در جمع خبرنگاران در مورد روابط بانکی بعد از برجام اظهار کرد: یکی از مشکلات که بعد از برجام در مورد نقل و انتقالات مالی و بانکی هنوز پابرجاست این است که بین بانکها هنوز آن روان سازی انجام نشده است.وی افزود: هنوز اراده قوی از طرف بانک های اروپایی برای ارتباط با بانکهای ایران وجود ندارد، زیرا بانک های ایرانی هیچ مشکلی برای برقراری ارتباطات مالی با بانک های اروپایی ندارند و این بانک های اروپایی هستند که خودشان را براساس تعهدات برجام تنظیم کنند و ارتباطات خود را با بانک های ایرانی برقرار کنند.سعیدیمدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی تصرح کرد: ما امیدواریم با تعهداتی که کشورهای اروپایی و طرف های برجام دادند مشکلات بانکی سریع تر حل شود.وی افزود: دو سایت بانکرینگ در بندرعباس و قشم وجود دارد و برنامه ما این است که این دو منطقه هاب (قطب) بانکریک ایران شود و همچنین بتوانند به بسیاری از شناورهای خارجی سوخت رسانی کنند، ضمن اینکه هم اکنون 17 خط خارجی در بنادر ایران رفت و آمد میکنند که اگر سوخت با کیفیت و قیمت و سرویس مناسب به اینها بدهیم، قطعا جایگزین کشورهای دیگر می شویم و ظرفیت هر کدام از این دو حدود 50 هزار تن است.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی
روابط بانکها بعد از برجام هنوز روان نشده است
مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که بعد از برجام در باره نقل و انتقالات مالی و بانکی هنوز پابرجاست این است که بین بانکها هنوز آن روان سازی انجام نشده است.
صاحبخبر -
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سعیدی دیروز در مراسم پنجاهمین سالگرد تشکیل این شرکت در جمع خبرنگاران در مورد روابط بانکی بعد از برجام اظهار کرد: یکی از مشکلات که بعد از برجام در مورد نقل و انتقالات مالی و بانکی هنوز پابرجاست این است که بین بانکها هنوز آن روان سازی انجام نشده است.وی افزود: هنوز اراده قوی از طرف بانک های اروپایی برای ارتباط با بانکهای ایران وجود ندارد، زیرا بانک های ایرانی هیچ مشکلی برای برقراری ارتباطات مالی با بانک های اروپایی ندارند و این بانک های اروپایی هستند که خودشان را براساس تعهدات برجام تنظیم کنند و ارتباطات خود را با بانک های ایرانی برقرار کنند.سعیدیمدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی تصرح کرد: ما امیدواریم با تعهداتی که کشورهای اروپایی و طرف های برجام دادند مشکلات بانکی سریع تر حل شود.وی افزود: دو سایت بانکرینگ در بندرعباس و قشم وجود دارد و برنامه ما این است که این دو منطقه هاب (قطب) بانکریک ایران شود و همچنین بتوانند به بسیاری از شناورهای خارجی سوخت رسانی کنند، ضمن اینکه هم اکنون 17 خط خارجی در بنادر ایران رفت و آمد میکنند که اگر سوخت با کیفیت و قیمت و سرویس مناسب به اینها بدهیم، قطعا جایگزین کشورهای دیگر می شویم و ظرفیت هر کدام از این دو حدود 50 هزار تن است.∎
به گزارش خبرگزاری فارس، محمد سعیدی دیروز در مراسم پنجاهمین سالگرد تشکیل این شرکت در جمع خبرنگاران در مورد روابط بانکی بعد از برجام اظهار کرد: یکی از مشکلات که بعد از برجام در مورد نقل و انتقالات مالی و بانکی هنوز پابرجاست این است که بین بانکها هنوز آن روان سازی انجام نشده است.وی افزود: هنوز اراده قوی از طرف بانک های اروپایی برای ارتباط با بانکهای ایران وجود ندارد، زیرا بانک های ایرانی هیچ مشکلی برای برقراری ارتباطات مالی با بانک های اروپایی ندارند و این بانک های اروپایی هستند که خودشان را براساس تعهدات برجام تنظیم کنند و ارتباطات خود را با بانک های ایرانی برقرار کنند.سعیدیمدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی تصرح کرد: ما امیدواریم با تعهداتی که کشورهای اروپایی و طرف های برجام دادند مشکلات بانکی سریع تر حل شود.وی افزود: دو سایت بانکرینگ در بندرعباس و قشم وجود دارد و برنامه ما این است که این دو منطقه هاب (قطب) بانکریک ایران شود و همچنین بتوانند به بسیاری از شناورهای خارجی سوخت رسانی کنند، ضمن اینکه هم اکنون 17 خط خارجی در بنادر ایران رفت و آمد میکنند که اگر سوخت با کیفیت و قیمت و سرویس مناسب به اینها بدهیم، قطعا جایگزین کشورهای دیگر می شویم و ظرفیت هر کدام از این دو حدود 50 هزار تن است.
نظر شما