شناسهٔ خبر: 22931970 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دانشگاه نقش جهان اصفهان دانشجو می‌پذیرد

گروه فرهنگی: دانشگاه جامع علمی-کاربردی نقش جهان اصفهان با ارائه تسهیلات ویژه اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در بهمن‌ماه سال جاری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، جواد رحمتی، مدیر دانشگاه جامع علمی و کاربردی نقش جهان اصفهان از آغاز روند پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی با شرایط ویژه در این دانشگاه در بهمن ماه سال 1396 خبر داد.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی و کاربردی نقش جهان وابسته به سازمان میراث فرهنگی، هم اینک در حدود دو دهه است که با فعالیت علمی و تربیت دانش‌آموختگان در رشته‌های مرتبط با عملکرد سازمان میراث فرهنگی، نقش مؤثری در توسعه علم و فناوری ایفا می‌کند.
رحمتی ادامه داد: این دانشگاه برای مقطع تحصیلی بهمن 1396 در رشته‌های متنوعی در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد که رشته‌های مدیریت گردشگری، مدیریت هتلداری، نقاشی ایرانی، نگارگری و زرنگاره و گرافیک تزئینی و محیطی را شامل می‌شود.
وی تصریح کرد: این دانشگاه در دوره تحصیلی بهمن 1396 نیز در رشته‌های گردشگری، هتلداری، گرافیک، نقاشی ایرانی، تراش سنگ‌های قیمتی و طلا و جواهر، صنایع دستی مصنوعات چوبی، صنایع دستی سفال و کاشی سنتی و امور فرهنگی و امور موزه در مقطع کاردانی نیز دانشجو می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی نقش جهان در زمینه ارائه تسهیلات به دانشجویان تصریح کرد: دانشگاه نقش جهان برای تسهیل در روند تحصیل دانشجویان تسهیلاتی را اعم از تخفیف شهریه به دانشجویان برتر و تقسیط شهریه انجام می‌دهد، همچنین دانشجویان برتر به منظور فعالیت شغلی پس از فراغت از تحصیل به مجموعه‌های مرتبط معرفی می‌شوند.
علاقمندان برای پیگیری امور تحصیلی خود می‌توانند با شماره‌های 5-03132278902 و یا به آدرس تلگرامی @edumaghshjahan مراجعه کنند.
این دانشگاه همه روزه از ساعت 9 الی 17 به آدرس اصفهان، خیابان سروش، خیابان عسگریه، خیابان خرم دین، کوچه سیاوش آماده همکاری با فراگیران محترم است.

نظر شما