شناسهٔ خبر: 22925423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صوفی‌زاده: هدف ما جلب رضایت مظفر است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از رایزنی برای جلب رضایت سرمربی تیم ملی خبر داد.

صاحب‌خبر -

لیلا صوفی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان تشکیل تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان اظهار کرد: برای تشکیل تیم ملی فوتبال در حال بررسی هستیم و جلسات فنی را برگزار می‌کنیم. دغدغه من، تاج و سایر همکاران نیز همین موضوع است و به جد پیگیری می‌کنیم تا به زودی شاهد شکل‌گیری تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال باشیم.

او درباره ادامه همکاری شهرزاد مظفر در تیم ملی فوتسال بانوان و یا تیم باشگاهی‌اش اظهار کرد: قرار بود هفته گذشته وضعیت هدایت مظفر در تیم ملی و یا تیم باشگاهی‌اش مشخص شود. صحبت‌های اولیه برای تمرکز سرمربی بر روی تیم ملی زده شده است، تصمیم‌گیری در این مورد به زمان بیشتری نیاز دارد. به دنبال رقم خوردن بهترین شرایط برای تیم ملی و همچنین جلب رضایت سرمربی تیم  ملی هستیم تا شرایط برای مظفر سخت نباشد و با فراغ خاطر انتخاب کند.

صوفی‌زاده در پاسخ به این سوال که مظفر عنوان کرده  بود که پیش از هدایت  تیم ملی مذاکراتی را با فدراسیون برای هدایت تیم باشگاهی اش داشته است، پاسخ داد: زمانی که مظفر سرمربی تیم ملی شد قراردادی با تیم باشگاهی‌اش امضا نکرده بود مظفر گفته بود تیم باشگاهی برایش اهمیت دارد و این صحبت‌ها قبل از اعزام تیم به مسابقه‌های بازی‌های داخل سالن آسیا ترکمنستان بود اما وقتی تیم اعزام شد و عنوان سومی را کسب کرد شرایط برای ما  به عنوان مقام مسئول پاسخ دهنده سخت است. اگر تیم به فینال می‌رسید و مقام اول و یا دوم را کسب می‌کرد شرایط فرق می‌کرد و می‌گفتیم او می‌تواند هم تیم ملی و هم تیم باشگاهی‌اش را اداره کند و خللی ایجاد نشده است اما در حال حاضر هدف ما کسب بهترین نتیجه و بهترین عملکرد تیم ملی تا مسابقه‌های جام ملت‌های آسیا است و با این شرایط به دنبال آن هستیم که مظفر یک انتخاب خوب داشته باشد و نتیجه آن ظرف یک  هفته آینده مشخص خواهد شد.

او در ادامه افزود: هدف ما جلب رضایت مظفر است. نگاه باید نگاه ملی باشد و چیزی که اهمیت دارد اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران بالاتر از سایر پرچم‌ها است.

به گزارش ایسنا، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان هدایت تیم باشگاهی‌اش را نیز بر عهده دارد و پیش از این فدراسیون اعلام کرده بود که مظفر باید تمرکز خود را بر روی تیم ملی بگذارد.

انتهای پیام

نظر شما