شناسهٔ خبر: 22923217 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ذوالنور در گفت‌وگو با میزان:

بودجه دفاعی سال ۹۷ تفاوت چندانی با سال ۹۶ ندارد/ بودجه نیروهای مسلح را تقویت می‌کنیم

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بودجه دفاعی سال ۹۷ تفاوت چندانی با سال ۹۶ ندارد، گفت: با توجه به تهدیدات و تحولات منطقه، قطعا نمایندگان مجلس در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق، تغییراتی را به نفع بودجه نیرو‌های مسلح خواهند داشت.

صاحب‌خبر -
بودجه دفاعی سال ۹۷ تفاوت چندانی با سال ۹۶ ندارد/ بودجه نیروهای مسلح را افزایش می‌دهیمحجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با اشاره به بودجه دفاعی نظامی در لایحه بودجه سال ۹۷ گفت: تاکنون لایحه را به خوبی مطالعه نکرده‌ایم، اما پیگیری پیشنهاداتی در بوجه بودیم که در دولت بررسی می‌شد، باید بگوییم بودجه دفاعی سال ۹۷ تفاوت چندانی با سال ۹۶ ندارد.

وی افزود: معتقدم در بخش‌هایی بودجه دفاعی سال ۹۷ افزایش و در بخش‌هایی شاهد محدودیت آن هستیم و در بخش‌هایی هم حذف داشته‌ایم. اما در مجموع این بودجه مشابه بودجه سال ۹۶ است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدیدات جدید ایالات متحده امریکا علیه ایران گفت: با توجه به تهدیدات و تحولات منطقه، قطعا نمایندگان مجلس در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق تغییراتی را به نفع بودجه نیرو‌های مسلح خواهند داشت.

ذوالنور با اشاره به اولویت فراکسیون دفاع و اقتدار ملی در زمان بررسی بودجه سال ۹۷ گفت: معتقدم علاوه بر فعال بودن این فراکسیون در زمینه بودجه دفاعی خود نمایندگان مجلس هم نسبت به مسئله دفاع عِرق ویژه دارند و یقیناً در جهت تقویت بودجه دفاعی در سال ۹۷ فعال پیگیر خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما