شناسهٔ خبر: 22917654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

سوپرلیگ باشگاه های یونان؛

ادامه درخشش انصاری فرد در سوپر لیگ فوتبال یونان

تیم فوتبال المپیاکو با گلزنی«کریم انصاری فرد» در دیدار خارج از خانه برابر پانتلیکو به برتری چهار بر یک دست یافت و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

صاحب‌خبر -
خرداد: تیم فوتبال المپیاکو با گلزنی«کریم انصاری فرد» در دیدار خارج از خانه برابر پانتلیکو به برتری چهار بر یک دست یافت و صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، مهاجم تیم ملی ایران در فصل جاری سوپرلیگ باشگاه های یونان، عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشته و از ارکان اصلی پیروزی های متوالی المپیاکو محسوب می شود.
شنبه شب در ادامه هفته چهاردهم این رقابت ها، المپیاکو که پرافتخارترین باشگاه یونانی محسوب می شود در زمین پانتلیکو به میدان رفت و در نهایت به پیروزی چهار بر یک دست یافت.
در این دیدار «کریم انصاری فرد» گل سوم تیمش را در دقیقه 66 با یک فرار زیبا و جا گذاشتن دروازه بان میزبان به ثمر رساند تا روند گلزنی های خود را ادامه دهد.
«فروتونیس» دو گل و «جورجویچ» دیگر گل های المپیاکو را به نام خود ثبت کردند تا این تیم با 29 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.
همچنین امروز تیم پانیونیوس که «مسعود شجاعی» و «احسان حاج صفی» را در اختیار دارد در زمین خود با حساب دو بر یک پلاتانیاس را شکست داد و 22 امتیازی شد.

نظر شما