شناسهٔ خبر: 22914767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

هفته هفدهم لیگ دسته اول؛

شکست خانگی یاران دین‌محمدی برابر ملوان/ شهرداری با رده شانزدهمی به استقبال نیم‌فصل دوم رفت

تیم فوتبال شهرداری تبریز در آخرین بازی خود در نیم‌فصل اول لیگ دسته یک برابر میهمانش ملوان بندرانزلی با یک گل نتیجه را واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز شنبه با انجام دو بازی آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم شهرداری تبریز مقابل میهمانش ملوان بندرانزلی با یک گل تن به شکست داد.

در این مسابقه که از ساعت 14 در ورزشگاه اختصاصی شهرداری برگزار شد، بابک مرادی در دقیقه 7 تنها گل ملوانان را وارد دروازه میزبان تبریزی کرد.

با این نتیجه یاران سیروس دین‌محمدی پس از دو پیروزی متوالی و روحیه‌بخشی که در دو هفته اخیر داشتند، نهمین باخت فصل خود را متحمل شده و فرصت صعود در جدول را از دست دادند.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور، شهرداری تبریز با همان 14 امتیاز قبلی خود در رده شانزدهم باقی ماند اما ملوان با 3 امتیازی که امروز دشت کرد، 25 امتیازی شده و توانست خود را تا رده ششم جدول بالا بکشد.

در دیگر بازی امروز تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان که قهرمانی خود را در نیم‌فصل قطعی کرده است، در خانه مس رفسنجان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

گفتنی است در ادامه دیدارهای هفته هفدهم این رقابت‌ها، فردا یکشنبه - 19 آذر ماه - تیم ماشین‌سازی تبریز در تهران میهمان بادران این شهر خواهد بود.
 

نظر شما