شناسهٔ خبر: 22912305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان:

کتابخانه‌های عمومی استان در "نمایشگاه کتاب گیلان" رایگان عضو می‌‌پذیرند

R7877/P1357/S6,71/CT11

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: دوستداران کتاب می‌توانند با حضور در غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان به‌صورت رایگان به عضویت‌ مجموعه کتابخانه‌های عمومی سراسر استان گیلان درآیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، هادی نوری ظهر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه با معرفی هر چه بیشتر نویسندگان و کتب برتر تاثیر به‌سزایی دارد اظهار داشت: برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب در استان گیلان با استقبال مطلوبی مواجه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان از برگزاری نشست صمیمی با مصطفی مستور، نویسنده مطرح کشور در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان خبر داد و گفت: 19 آذر ماه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان میزبان نویسنده مطرح کتاب "روی ماه خداوند را ببوس" می‌شود.

نوری با تاکید بر اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان چهارمین روز از فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد گفت: مصطفی مستور داستان نویس، پژوهشگر و مترجم مطرح کشور در نشستی صمیمی با دوستداران کتاب در بخش جنبی نمایشگاه کتاب استان گیلان دیدار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مصطفی مستور برنده جایزه جشنواره "قلم زرین" است خاطرنشان کرد: دعوت از چهره‌های شاخص در حوزه کتاب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با اشاره به اینکه بخش جنبی این نمایشگاه به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان دوشنبه 20 آذرماه میزبان برگزاری نشست ویژه کتابخوان نویسندگان گیلانی است افزود: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه از اهداف مهم این نمایشگاه است.

وی از عضویت رایگان سراسری علاقمندان کتاب و کتابخوانی در غرفه کتابخانه‌های استان در طول زمان برگزاری سزدهمین نمایشگاه کتاب  گیلان خبر‌ داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این غرفه به‌صورت رایگان به عضویت‌ مجموعه کتابخانه‌های عمومی سراسر استان گیلان درآیند.  

به گزارش خبرگزاری تسنیم سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان از  16 آذرماه در استان گیلان آغاز شده و تا 21 آذر ماه میزبان علاقه‌مندان حوزه کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

نظر شما