شناسهٔ خبر: 22907451 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

منشاء جنایات جهانی حکمرانان دولت های استعمارگر است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: منشا همه جنایات به این برمی‌گردد که حکمرانان، سیاست‌مداران و مجریان جهانی انسان‌های تباه و فاسدی هستند که از عطوفت و ارزش‌های انسانی بویی برده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، صبح شنبه 18 آذرماه در جمع فرماندهان سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: منشا همه جنایات به این برمی‌گردد که حکمرانان، سیاست‌مداران و مجریان جهانی انسان‌های تباه و فاسدی هستند که نه از عقل و دین بهره‌ای دارند و نه از رحم و عطوفت و ارزش‌های انسانی بویی برده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نقطه اصلی این گسترش فساد جامعه اروپا است و برای اروپاشناسی محققان باید بابی باز کنند که پایان نامه‌های دانشگاهی بر این اساس باشد.
عبادی افزود: از زبان نویسندگان خود آنها از جریانات هفتصد سال پیش که در اروپا رخ داده عرض می‌کنم که وقتی در آن زمان با مسلمانان جنگیدند و قتل و غارت بی حساب کردند این نویسنده نوشت که آن روز جنگ وحشی ترین ملت‌ها که اروپا بوده با متمدین ملت‌ها که مسلمانان بودند صورت گرفت.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: روزی که ما همچون شیخ بهایی‌ها داشتیم در اروپا دانشمندان را به جرم دانش می‌سوختند.
عبادی گفت: اروپایی‌های نااهل وارد علم مسلمین شدند و با خوی وحشی‌گری اما با دانش سر دنیا نیرو آوردند و در همین جریانات بود که به ذخایر علمی بزرگ مسلمین دست پیدا کردند و مصیبت جدیدی برای دنیا پیش آمد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آن مصیبت بزرگ این است که آنها علمی که باید در خدمت و در جهت رشد انسان باشد راهش را کج کردند و علم شد افت جهان اسلام و امروز هیچ کس مالک جهان نیست جز اروپا و آنها با دروغ‌ها و فسادهایی که سر هم کردند خواب راحت را از چشم بشر گرفتند.
عبادی یادآور شد: آنها قصد دارند که ملت‌ها ناامید شوند تا از طریق روزنه ناامیدی بر مردم تسلط پیدا کنند که دولت اهل بیت (ع) این آلودگی‌های کره زمین را شست و شو خواهد داد و حکومت عدل و حق را حاکم خواهد کرد. 

نظر شما