شناسهٔ خبر: 22906058 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مغازه‌دار باهوش، مچ دزد زیرک را گرفت + فیلم

دزد زیرکی که اقدام به سرقت از مغازه یک مغازه دار بدنساز کرده بود، پس از آنکه خود را گرفتار دستان پرقدرت وی دید، تسلیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه به دام انداختن یک دزد زیرک توسط یک مغازه دار باهوش در داربی انگلیس را به تصویر می کشد. این دزد که با زیرکی اقدام به ربودن 20 یورو از صندوق خیریه مغازه کرده بود توسط مغازه دار به دام افتاد. "آجیت آتوال" 47 ساله که از طریق تلویزیون 42 اینچ متصل به دوربین مدار بسته مغازه، متوجه سرقت "رونالد برزوفسکی" از صندوق خیریه مغازه اش شده بود وی را در حالی که از مغازه خارج شده بود در پیاده روغافلگیر کرد.

 

دزد  بدشانس که خود را گرفتار دستان قدرتمند این  بدنساز می دید به ناچار تسلیم شد. بلافاصله پلیس محلی در محل حاضر شد و اقدام به بازداشت دزد کرد.

وی در این خصوص گفت: " این پول نه متعلق به من است و نه متعلق به این جوان سارق، بلکه متعلق به افراد نیکوکاری است که به افراد نیازمند جامعه کمک کرده اند. از نظر من سرقت این پول ها، عملی زشت و ناپسند است."

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6341837/7138105?width=400&height=300"></script></div>

 انتهای پیام/

گرفتار شدن یک دزد در دام مغازه دار باهوش

نظر شما