شناسهٔ خبر: 22905019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اولین نشست هم اندیشی هیات تیراندازی استان خوزستان

اولین نشست هم اندیشی روسای تیراندازی شهرستان ها و کمیته های تخصصی هیات تیراندازی خوزستان در سالن آموزش هیات تیراندازی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا، واحد خوزستان :
صحبت های بتول عساکره؛ مسئول کمیته آموزش هیات تیراندازی خوزستان در اولین نشست هم اندیشی روسای تیراندازی شهرستان ها و استان که جمعه (هفدهم آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد:
در ابتدا از الگوی به حق خودم آقای محمدنیا ریاست محترم هیئت تیراندازی استان بابت حمایت های بی دریغ ، ابتکار عمل و تفویض اختیار و بویژه دیدگاه کارشناسی وی به کمیته های مختلف و بخصوص آموزش، قدردانی ویژه داشته باشم.
وی افزود: کمتر از یک سال از انتصاب من بعنوان مسئول آموزش می گذرد و در این مدت رسالتی داشته و چشم اندازی را تنظیم کرده بودم.
عساکره ادامه داد: در رسالت آموزشی هیات ، ساختار سازمانی منظم آموزشی ، کیفی سازی دوره های آموزشی، ارتقا سخت افزاری و انعقاد تفاهم نامه های آموزشی مد نظر بود.
مسئول کمیته آموزش هیات تیراندازی استان خوزستان گفت:
نهایتا طی چشم انداز آموزشی هیات افقی را مد نظر قرار دادیم که بتوانیم بعنوان آموزشی قدرتمند در راس تمام هیات های ورزشی استان باشیم.
وی اظهار کرد: در زمینه برگزاری دوره های آموزشی نیز با توجه به تمام مشکلات ساختاری و غیر ساختاری موفق شدیم دوره ها و کارگاه های متعددی را برگزار نماییم، دوره هایی که جامعه هدف در آن به سمت نخبه پروری سوق داده می شد.
عساکره گفت :از روئسای هیئت های شهرستانی درخواست می کنیم مسئول آموزش هیات های شهرستانی را با تفویض اختیار تخصصی به مت معرفی کنند و پیشنهاد دارم در این زمینه از ظرفیت ادارات شهرستان ها استفاده شود و از کارکنان مشتاق ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها بعنوان مسئول آموزش بهره ببرند .
وی بیان کرد : با پویایی ساختار آموزش علاوه بر توسعه ورزش تیراندازی شاهد رشد چشمگیر نیروی انسانی و به تبع کیفی سازی و نهایتا تمرکز زدایی فعالیت های آموزشی از مرکز استان خواهیم بود.
عساکره تصریح کرد: چشم گیرترین دوره و رویداد آموزشی سراسری استان برای بحث آموزش و توسعه ورزش تیراندازی دوره مربیگری درجه ۳ می باشد که باز پیشنهاد می کنم شهرستان ها سهمیه های علاقمند را از دستگاه های اجرایی بخصوص ارگان های نظامی معرفی نمایند تا بتوانیم شاهد رشد چشمگیر رشته تیراندازی باشیم.

وی گفت: بارزترین شاخصه بحث آموزشی امروز، ظرفیت فوق العاده سالن جدید آموزشی و مناسبی است که به همت آقای محمدنیا و تلاش و پیگیری های وی توانستیم به یک نوع خودکفایی آموزشی دست پیدا کنیم .
وی افزود : شاید چنین الگویی قابل سرایت به شهرستان ها باشد و شاهد شکوفایی آموزش به لحاظ سخت افزاری باشیم.
عساکره ادامه داد: سال جدید تلاش داشتیم با انغقاد تفاهم نامه و ایجاد بستر مناسب اعتمادسازی سبب گسترش رشته تیراندازی باشیم در همین مسیر گام های مثبتی نیز برداشتیم که در آینده نزدیک، در رابطه با آن بیشتر خواهید شنید .

سید ناصر حسینی گهر، مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی استان خوزستان نیز اظهار کرد: روابط عمومی یکی از مهم ترین قسمت های هر سازمان است که موجب پویایی و توسعه آن می شود .
وی به اشاره به فعالیت های روابط عمومی هیات تیراندازی استان خوزستان گفت: فعال سازی مجدد سایت هیات تیراندازی که قبل از این، فعالیت کم رنگی داشت، هم چنین فعال سازی کانال تلگرامی هیات، ارتباط بیشتر با خبرنگاران استان جهت پوشش فعالیت‌های هیات، برگزاری نشست ها و جلسات با نمایندگان و مسئولان استانی از جمله فعالیت های انجام شده توسط روابط عمومی این هیات بوده است.
حسینی ادامه داد: در راستای پیشرفت و توسعه هیات تیراندازی استان خوزستان، از مسئولان هیات های شهرستان ها درخواست می کنم ارتباط بیشتری با روابط عمومی استان داشته باشند تا بتوانیم به صورت مطلوب، فعالیت و تلاش های آنها را منعکس کنیم، هم چنین از تمام ورزشکاران تیراندازی درخواست می شود، اقدام به دریافت کارت عضویت خود از طریق سایت فدراسیون تیراندازی کشور کنند.
مدیر روابط عمومی هیات تیراندازی استان خوزستان اظهار کرد: اخیرا سایت اداری-آموزشی هیات راه اندازی شد که از مهم ترین سایت های اداری در سطح هیات های کل استان است و در موفقیت برنامه های ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
وی با اشاره به موفقیت های تیراندازی استان خوزستان گفت: انتخاب رئیس هیات تیراندازی استان به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون کشور و نقش وی در امر توسعه ورزش در استان،قهرمانی های پی در پی باشگاه ملی حفاری در لیگ کشوری به مربیگری سپیدار بختیاری و حسین امیری و موفقیت های ملی پوش خوزستانی در میادین آسیایی و جهانی از جمله موفقیت های تیراندازی استان خوزستان است .

نظر شما