شناسهٔ خبر: 22895333 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد: انتخاب قدس به عنوان پایتخت صهیونیست ها نشانه ضعف آمریکاست

بجنورد-ایرنا- امام جمعه بجنورد گفت: انتخاب قدس به عنوان مرکز رژیم غاصب صهیونیستی علامت قدرت نیست بلکه نشانه از ضعف آمریکاست؛ استکبار جهانی در حال غرق شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد اظهارکرد: ترامپ احمق در تصمیم گیری خود گفته است که ما سفارت را به قدس منتقل می کنیم تا راه را برای اسرائیل باز کنیم اما، مسلمانان نخواهند گذاشت.
وی ادامه داد: قدس قبله اول مسلمین و خاستگاه انبیای الهی است، ترامپ نمی تواند این قلب را از امت اسلامی جدا کند، امروز مسلمانان با شعار کوبنده مشت محکمی بر دهان رئیس جمهور آمریکا خواهند زد و بزودی در این مکان مقدس جشن پیروزی پیش خواهد آمد.
حجت الاسلام یعقوبی در ادامه گفت: دشمنان سرمایه گذاری های فراوانی را برای از بین بردن یمن انجام دادند اما برعکس شد واکنون یمنی ها درصحنه و میدان حضور دارند اما آبروی دشمنان رفته است، اراده مسلمانان امروز اراده فولادی است.
وی گفت: جبهه مقاومت در سراسر اسلام در مقابل ترامپ خواهد ایستاد و اجازه نخواهد داد که قدس جای مردم قاتل صهیونیسم شود، امروز جهان اسلام به وحدت رسیده است، اگر می خواهیم سربلندانه زندگی کنیم باید اتحاد را فراموش نکنیم و با یکدیگر باشیم.
امام جمعه بجنورد اضافه کرد: همه جوامع اسلامی به شکل یکدست در مقابل دشمنان هستندو همه آنها(شیعه و سنی)هدف، قرآن و پیامبر مشترک دارند و در این مسیر حرکت می کنند.
وی اظهارکرد: تمام هدف دشمنان و استکبار جهانی این است که این وحدت را از مسلمانان بگیرند و در میان آنها قتل، درگیری، کشت و کشتار ایجاد کنند تا ماهم با یکدیگر نباشیم.
حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی میان شیعه وسنی اختلافی نیست، در جنگ و انتخابات همه با هم کشور را اداره کردند و امروز هم نیاز است که امت واحده اسلام بیشتر بر این مساله بیندیشند.
وی اظهارامیدواری کرد که مردم مسلمان دنیا دوست شناس و دشمن شناس باشند و به خودی شلیک نکنند به علت اینکه این امر سبب پراکندگی میان مسمانان می شود و هدف دشمن هم همین است.
حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: دشمنان با ترفندهای مختلفی مانند مساله کردستان و استقلال آن، گروه تکفیری داعش در فکر ایجاد اختلاف بین مسلمانان بودندکه خوشبختانه موفق نشدند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما