شناسهٔ خبر: 22894445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دقایقی پیش صورت گرفت

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اقدام فتنه‌جویانه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به «قدس شریف» + متن کامل قطعـنامه پایانی تظاهـرات ضدآمریکایی- صهیونیستی

خبرگزاری میزان- راهپیمایان تهرانی،ضمن سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از فتنه و توطئه جدید استکبار جهانی برای تثبیت موجودیت منحوس و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی با تغییر پایتخت این رژیم ابراز داشتند.

صاحب‌خبر -

راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در محکومیت اقدام فتنه‌جویانه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به «قدس شریف»به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمازگزاران تهرانی امروز جمعه هم‌گام و همصدا با نمازگزاران سراسر ایران اسلامی، پس از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه، در محکومیت اقدام فتنه‌جویانه آمریکا و رژیم‌صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» راه‌پیمایی کردند.

راهپیمایان تهرانی،ضمن سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از فتنه و توطئه جدید استکبار جهانی برای تثبیت موجودیت منحوس و نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی با تغییر پایتخت این رژیم ابراز داشتند.

 همچنین پلاکاردهایی با مضمون حمایت از «فلسطین» و «انتفاضه» در دست راهپیمایان تهرانی قرار داشت. آنها با شعارهایشان نشان دادند که راهکار مدنظرشان برای مقابله با ستمگری‌ها و تجاوزکاری‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی، تنها مقاومت و انتفاضه است.

راهپیمایان تهرانی همچنین،در جریان مراسم امروز، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

همچنین  متن کامل قطعـنامه پایانی تظاهـرات ضدآمریکایی- صهیونیستی ملت بزرگ ایران اسلامی به این شرح است:

تصمیم شیطانی و نابخردانه آمریکای جنایتکار و ام الفساد قرن در حمایت بی چون و چرا از جنایات وحشیانه، آشکار و ضد بشری رژیم سفاک، اشغالگر و تروریست پرور صهیونیستی در انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم مجعول صهیونیستی؛ صفحه‌ای جدید از حلقه‌های رذیلانه جنایت و صحنه‌ای جدید از خباثت و خیانت امریکا و صهیونیسم مستکبر و متوحش را در مقابل چشمان میلیون‌ها انسان آزاده جهان به نمایش در آورد. اما ملت‌ها و دولت‌های مسلمان و آزاده جهان به ویژه جهان اسلام و امت بزرگ رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» و ملت محمدی و سلحشور ایران اسلامی با الگوگیری از ایستادگی و مقاومت پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» در برابر قدرت‌های شیطانی؛ شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی که در پاسخ به یاوه‌گویی‌های خصمانه و ابلهانه رئیس‌جمهور آمریکا، در این مراسم پرشور شرکت نموده‌اند با فریاد رسا و ندای ملکوتی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر اعلام می‌دارند:

۱ – مـا تـظاهرکنندگان، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک بشریّت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاست‌های خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام می‌نماییم.

۲- مردم فهیم ایران در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری باور دارند که مسئله فلسطین، امروز در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کرده و در این مسیر پایدار خواهیم ماند.

۳ – ما ملت بزرگ ایران اسلامی اعلام می‌داریم: سرزمین فلسـطین، بزرگتـر از آن است که ترامپ بتواند با این گونه تصمیمات، تاریخ آن را تغییر دهد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیمی اشغالگر و تروریست پرور، به هیچ وجه اعتبار قانونی نداشته و قدس تا ابد پایتخت فلسطین باقی خواهد ماند.

۴ – تظاهرکنندگان حاضر، با الهام از آموزه‌های مکتب انسان‌ساز اسلام و رهنمود‌های حکیمانه رهبرکبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی حضرت امام خمینی «رضوان‌الله تعالی علیه» و امام المسلمین، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» همچنان از مستضعفین و مظلومین جهان خاصه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین در برابر جنایات سفاکان، رژیم مستکبر آمریکا و اشغالگران قدس شریف حمایت کرده و به آرمان آزادی قدس شریف پایبند خواهیم ماند.

۵- ملت بزرگ و شجاع ایران، این تصمیم نابخردانه ترامپ و رژیم صهیونیستی را به نوعی اعلام جنگ با فلسطین و دنیای اسلام دانسته و در مقابل این زیاده خواهی و حرکت شیطانی، همچنان مقاوم ایستاده و از آرمان فلسطین دفاع خواهند کرد؛ و السّـلام علیـکم و رحـمة الله و برکاتـة

جمعه ۱۷ آذرماه ـ. سال ۱۳۹۶ هجری خورشیدی
مصادف با ۱۹ ربیع الاول ـ. سال ۱۴۳۹ هجری قمری

انتهای پیام/

نظر شما