شناسهٔ خبر: 22892621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه بابل:

منش و سیره شهدا را باید به فرزندان‌مان به‌درستی معرفی کنیم

«مرتضی رمضانی» ضرورت پاسداشت خون شهدا را به عنوان یک راهبرد فرهنگی در اجتماع برشمرد و گفت: سیره شهدای ما برگرفته از آموزه‌های دینی و اطاعت از فرمان ولی زمانه است، باید در کلاس زندگی خودمان به فرزندان‌مان، منش و سیره شهدا را به‌درستی معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

یادواره شهدا کلاس درس بصیرت آموزی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل شب گذشته (پنج‌شنبه) در مراسم گرامی‌داشت 15 شهید محله «دوگنبدان» و پنج شهید مدافع حرم «نکا» که با محوریت شهید مدافع حرم «عبدالرحیم فیروزآبادی» در مسجد این محله برگزار شد، طی سخنانی بر ضرورت تداوم راه شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: همه ما مدیون جان فشانی‌های  شهدای مدافع حریم و حرم هستیم که امنیت و اقتدار را برای میهن ما به ارمغان آوردند.

وی از یادواره شهدا به عنوان کلاس درس بصیرت آموزی یاد کرد و گفت: شهدا ولایت‌مداری را به ما آموختند، نکند فردا روز به آرمان‌های آنان خیانت شود.

وی ضرورت پاسداشت خون شهدا را به عنوان یک راهبرد فرهنگی در اجتماع برشمرد و افزود: سیره شهدای ما برگرفته از آموزه‌های دینی و اطاعت از فرمان ولی زمانه است، باید در کلاس زندگی خودمان به فرزندان‌مان، منش و سیره شهدا را به‌درستی معرفی کنیم.

رمضانی به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل پاسخ داد و گفت: با این اقدام سرکرده استکبار منطقه ناامن خواهد شد و جهان اسلام باید هوشیار باشند تا این اقدام غلط از سوی دشمنان اسلام با هدف غصب مسجدالاقصی صورت نگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما