شناسهٔ خبر: 22892585 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

اصولگراها مسئولیت حمایت از احمدی‌نژاد رابپذیرند

صاحب‌خبر -
خرداد: هاشم زایی معتقد است اولین کاری که اصول‌گرایان باید انجام دهند، برائت از احمدی‎نژاد است که البته بعضاً افرادی از میان اصول‌گرایان این کار را انجام داده‌اند و در گام بعدی هم دادگاهی شفاف و علنی تشکیل شود و او را محاکمه کنند.
 
به گزارش خرداد از نامه عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: یکی از اشتباهات استراتژیک دوستان ما در جریان اصول‌گرایی، این بود که آقای احمدی‌نژاد را ابتدا شهردار تهران گذاشتند و بعد هم به‌عنوان رئیس‌جمهور بر کشور تحمیل کردند.
 
وی با اشاره به دوره ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، گفت: احمدی نژاد با شعاری که «من از جنس خودتان هستم» آمد و جامعه را دوقطبی کرد و شاهد بودیم که شخصیت‌ها و افراد برجسته نظام مانند مرحوم آقای هاشمی‌رفسنجانی و آقای ناطق‌نوری را زیر سوال برد. به قولی توانست جامعه را به فقیر و غنی تفکیک کند و در نهایت توانست رئیس‌جمهور شود.
 
هاشم‌زایی در ادامه گفت: معتقدم که دوستان اصول‌گرا بایستی بیایند و به‌طور شفاف مسئولیت حمایت‌های خود از آقای احمدی‌نژاد و تیم‌شان را بپذیرند. بالاخره کشور ضربه خورده است. اخیراً هم که نسبت به برادران لاریجانی و قوه قضائیه تندی‌هایی را روا داشته است. البته نمی‌خواهم در این‌جا از آقایان لاریجانی دفاع کنم؛ ولی بالاخره کشور را دوست داریم. انقلاب کرده‌ایم و نسبت به آن علاقمندیم.

نظر شما