شناسهٔ خبر: 22890804 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مهرزاد دانش در گفت‌وگو با تسنیم:

جزئیات پیگیری امور نشر در دفتر چاپ هنوز مشخص نشده است

R1013198/P1015135/S4,35/CT3

مدیرکل دفتر چاپ ارشاد گفت: جزئیات پیگیری امور نشر در دفتر چاپ هنوز مشخص نشده است‌، امیدوارم به زودی در جلساتی که با مدیران معاونت فرهنگی خواهیم داشت‌، این موضوع نهایی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ 23 مهر ماه سال جاری سید‌عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد در حکمی مهرزاد دانش را به سمت مدیرکل دفتر چاپ این وزارتخانه منصوب کرد. در توضیح حکم دانش آمده بود‌، «در پی تغییرات به وجود آمده برخی از امور حوزه نشر مانند امور هیات خرید کتاب  نیز در این دفتر پیگیری خواهد شد». مهرزاد دانش هم‌چنین دبیری هیات انتخاب و خرید کتاب ارشاد را نیز بر عهده دارد. اما دفتر چاپ وزارت ارشاد چگونه قرار است برخی دیگر از امور حوزه نشر از جمله هیات خرید کتاب را بر عهده بگیرد؟

مهرزاد دانش خود در این زمینه در پاسخ به تسنیم گفت:‌ این نکته‌ای است که در جلساتی که با مدیران معاونت فرهنگی و شخص معاون خواهیم داشت،‌ بررسی خواهد شد و امیدواریم جزئیاتش به زودی مشخص شود، البته در حکم بنده این موضوع درج نشده بود،‌ بلکه در توضیح  حکم آمده بود که قرار است، چنین چیزی شود. امیدارم با جلساتی که در این زمینه برگزار می‌کنیم، به نتیجه قطعی برسیم.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در دفتر چاپ ارشاد مبنی بر انتقال بخشی از وظایف به وزارت صنعت گفت:‌ با توجه به تغییراتی که صورت گرفته است و بحث انتقال ماشین آلات به وزارت صنعت، ما درصدد هستیم که اگر روال‌های قانونی در کمیسیون دولت و درمجلس طی شود، سایر مواردی را هم که به وزارت صنعت مربوط می‌شود، را منتقل کنیم.

دانش تصریح کرد: اکنون بیشترین انرژزی ما صرف این می‌شود که با اتحادیه‌ها‌، وزارت صنعت و... ارتباطات گسترده‌تری داشته باشیم تا خلاء‌های ناشی از این انتقال را برطرف کنیم،‌ به هر حال این انتقال از کاغذ تا عمل مشکلاتی به همراه خواهد داشت که در صورتی که رفع نشود‌، لطماتی به کل جریان خواهد زد.

انتهای پیام/

نظر شما