شناسهٔ خبر: 22887471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمبودها کار را در استان کرمان دشوار کرده است

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی گفت : مسئولان برای برطرف کردن مشکلات و کاستی‌های موجود در استان کرمان تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در سفر به کرمان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری به منظور معرفی نماینده جدید ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با سابقه فعالیت های خود در کیش کارنامه خوبی دارد.


وی گفت: رهبری، کرمان را از استان‌های خیلی مهم کشور دانسته و این تاکیدات حکایت از آن دارد که باید کار بیشتری در این استان انجام شود.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور ابراز امیدواری کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با حمایت‌های آیت‌الله جعفری در کرمان و با همکاری استاندار کرمان، دستگاه‌ها، نهادهای انقلابی و مدیران خدمات خود را در استان توسعه داده و به نتایج خوبی در استان برسیم.


وی با اشاره به اینکه مردم استان کرمان مردمی متدین، ایثارگر و ارزشی هستند و آمار شهیدان این استان نشان از تعهد این مردم به نظام و انقلاب دارد اظهار کرد: من از سال‌های قبل از انقلاب در استان کرمان حضور داشته، منبر رفته و با مردم این استان  آشنا بودم.


حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه آیت‌الله سیدیحیی جعفری کار را تا اینجا پیش برده است گفت: امیدواریم حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با پشتیبانی نهادهای دولتی و عمومی و با تجربیات و بینشی که دارد حرکت جدیدی را در استان کرمان آغاز کند.


وی گفت : حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی فردا رسما با خواندن خطبه‌های نماز جمعه و حکم مقام معظم رهبری در مصلی شهر کرمان معرفی می شود.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به اینکه در استان کرمان مشکل خاصی وجود ندارد گفت: مردم این استان همیشه به دین و دیانت، نماز، هئیت و حسینیه توجه ویژه داشته‌اند.


وی با بیان اینکه کار کردن در این استان هم آسان است و هم مشکل گفت: به واسطه وجود مردم خوب و آماده بودن بستر کار برای هر کسی که بخواهد کار کند کار در این استان آسان است.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور افزود:با وجود کمبودها و نیازها که کار را در استان سخت و دشوار کرده است ،امیدواریم با تعامل و کمک مسئولان به نتایج خوبی در حل مشکلات استان برسیم.


حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در آیین تکریم و معارفه امام جمعه ی کرمان گفت :امروز سردار سلیمانی عراق و سوریه را به اینجا رسانده وی امید همگان شده و این یعنی سرمایه انسانی که باید قدر دانسته شود.


حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت:از سال ۵۶ به آیت الله جعفری ارادت دارم و اعتقاد قلبی من این است که ایشان فردی مخلص باصفا و ارزشمند و یکی از سرمایه های ارزشمند استان کرمان است.هیچ استفاده ای از جایگاه خود نکرده و گذر عمر وی  در راه خدمت به مردم بوده که از زحمات ایشان تشکر می کنم که ائمه جمعه و مدیران استان را پدری کردند.


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورافزود:حجت الاسلام والمسلمین علیدادی از سرمایه های استان است که در حوزه و دانشگاه فعالیت کرده و از روحانیت علما و مدیران وبقیه انتظار همکاری و همراهی با ایشان راداریم.


نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان نیز درآئین تودیع و معارفه گفت: امیدوارم که خادم و خدمتگزار خوبی برای مردم، همکاری دلسوز برای مسئولان و برادری خوبی در خدمت روحانیت استان کرمان باشم.


نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کرمان تاکید کرد: از تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تقاضا دارم تا از ارسال هرگونه پیام تبریک و هرگونه تشریفات خودداری کرده و با توجه به شرایط کشور و وقوع زلزله در استان‌های مختلف کسی کوچک‌ترین هزینه‌ای در این زمینه نکند.


وی اولویت استان کرمان را توسعه همه جانبه دانست و افزود: توجه به حوزه فرهنگی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان پهناور کرمان ظرفیت‌های زیاد، فرصت‌های فراوان، استعداد‌های متعدد زیادی دارد تصریح کرد: بسترهای مناسب زیادی برای توسعه در استان وجود است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان نیز در ادامه این آئین با اشاره به آیات و روایات، اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند« اخلاق را با خانواده و همسایگانت نیکو گردان و با هرکس معاشرت می کنید و مصاحبت می کنید اعم از مسلمان و غیر مسلمان نیز نیکو رفتار کن».


آیت الله سید یحیی جعفری گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند هیچ پشتیبانی بالاتر و مهمتر از مشورت نیست و همچنین خوش خلقی، کظم غیظ و از نگاه بد خود را حفظ کردن بر بزرگواری انسان دلالت دارند.


وی به تشریح ویژگی‌های استاندار کرمان پرداخت و مطرح کرد: رزم حسینی در کل کشور به عنوان استاندار نمونه معرفی شدند و برنامه‌های وی برای سایر استانداران کشور ارسال کردند تا استانداران دیگر از طریق و راه استاندار کرمان را طی کنند تا به نتیجه مطلوب نائل گردند.

انتهای پیام /ی

اقامه نماز جمعه کرمان فردا به امامت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی

نظر شما