شناسهٔ خبر: 22866693 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دانشگاه آزاد ۶۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ خون شهدای ۱۶ آذر ۳۲ در رگ دانشجویان می‌جوشد

رهبر گفت‌: دانشگاه آزاد اسلامی 60 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

صاحب‌خبر -

دانشگاه آزاد ۶۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ خون شهدای ۱۶ آذر ۳۲ در رگ دانشجویان می‌جوشدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد عصر امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد واحد غرب برگزار شد عنوان کرد: شهید مصطفی موسوی در حال مبارزه با استکبار به شهادت رسیده است و خون شهدای 16 آذر سال 1332 در رگ دانشجویان می‌جوشد.

وی بیان کرد: برای مقابله با استکبار و نظام سلطه امثال شهید موسوی به شهادت رسیده‌اند و این همان خط انقلاب است و از سال 16 آذر 1332 شروع شده و تا به امروز ادامه دارد.

رهبر با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی 60 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است ، عنوان کرد: همه شهدا در راه مقابله استکبار، ظلم و سلطه‌گری به شهادت رسیده‌اند و این روز را به نظرم باید هفته مقابله با استکبار نامید.

رئیس دانشگاه آزاد  ادامه داد: مقابله با ظلم ستیزی و استکبار  در اوایل انقلاب به رهبری آمریکا در اول انقلاب با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری انجام می‌شده است و من امیدوارم رهرو خون شهدا باشیم و با پیروی از راه آنها به برای رسیدن به اهداف عالی جمهوری اسلامی ایران تلاش دو چندان کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات روز دانشجوی رهبر در دانشگاه آزاد

نظر شما