شناسهٔ خبر: 22840696 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۲۰ آذر؛ اعلام نتایج فراخوان "نماز و فضای مجازی"

خبرگزاری شبستان: نتایج فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان "نماز و فضای مجازی" ۲۰ آذرماه از طریق سایت www.namaz.ir اعلام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نتایج فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان "نماز و فضای مجازی" اعلام شد.

با توجه به تمدید 25 روزه فراخوان و بعد از مراحل ارزیابی و داوری آثار توسط هیات داوران، شرکت کنندگان در این فراخوان می توانند 20 آذرماه از طریق سایت www.namaz.ir  از نتایج اطلاع یابند.

آثار ارسالی به دبیرخانه بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محورهای تولید محتوای نمازی برگرفته از آیات و روایات شامل آثار نمایشی (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال، گیف)، طرح های گرافیکی (تابلو مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست‌های صوتی و استیکرهای نمازی می باشد.

همچنین تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ ای از جمله بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی، چند رسانه‌ای، توزیع و نشر محتواهای نماز شامل شبکه‌ سازی موضوع نماز در شبکه ‌های اجتماعی در بین اشخاص حقیقی و حقوقی (وبگاه ها و نرم افزارهای تعاملی تلفن همراه)، نشر محتواهای نماز  از طریق ساخت وب سایت های تخصصی نماز، ایجاد کانال‌ها و گروه‌های تخصصی نماز در نرم افزارهای پیام رسان تلفن همراه، اشتراک گذاری و باز نشر محتوای نمازی در وبگاه ‌ها و شبکه‌ های اجتماعی تحت وب و نرم افزارهای تعاملی تلفن همراه از جمله محورهای این اجلاس بوده است.

شایان ذکر است، با توجه به ارسال دو هزار 885 اثر با موضوع نماز و فضای مجازی به دبیرخانه اجلاس، بعد از اتمام مراحل داوری تمامی نتایج یک شنبه 20 آذرماه اعلام می شود.

نظر شما