شناسهٔ خبر: 22780736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

راه اندازی خط تولید چادرمشکی در کارخانه نخریسی خراسان

آستان قدس رضوی عصر سه شنبه به نقل از قائم مقام تولیت این آستان در بازدید از بخشهای مختلف کارخانه خسروی گزارش داد: با راه اندازی خط جدید

صاحب‌خبر - آستان قدس رضوی عصر سه شنبه به نقل از قائم مقام تولیت این آستان در بازدید از بخشهای مختلف کارخانه خسروی گزارش داد: با راه اندازی خط جدید تولیدی در این کارخانه برای 100 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.
مرتضی بختیاری افزود: هم اینک سالانه پنج هزار و 200 تن انواع نخ و 12 میلیون مترمربع انواع پارچه در این کارخانه تولید می‌شود که با راه اندازی خط جدید ظرفیت آن به بیش از سه هزار تن می رسد.
وی ادامه داد: کارخانه‌ها و شرکتهای تولیدی آستان قدس با ظرفیت‌های فوق العاده و نیروی انسانی متخصص نقش مؤثری در تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی ایفا خواهند کرد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارخانه نخریسی و نساجی خسروی خراسان از قدیمی ‌ترین واحدهای تولیدی وابسته به این آستان است که به ابزار آلات و دانش فنی روز مجهز شده و می ‌تواند با تولید محصولات کیفی سهم عمده‌ ای از نیاز بازار داخل و منطقه را مرتفع کند.
وی افزود: هم‌ اکنون در کارخانه نخریسی خراسان 350 نفر از اهالی شهرستان نیشابور با میانگین سنی 32 سال در چهار نوبت مشغول کار هستند.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858

نظر شما