شناسهٔ خبر: 22710867 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون رزمی

نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های رزمی برگزار شد. این نشست‌ها در راستای آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایپنا / به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های رزمی و به نقل از کمیته ملی المپیک، در ادامه نشست‌های هماهنگی فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، نشست مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تنیس روی میز و رزمی برگزار شد.
در نشست مسئولان کمیته ملی المپیک که با حضور مسئولان فدراسیون رزمی برگزار شد، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت:
بدون تردید وقتی کشور میزبان نگاه ویژه‌ای بر روی حضور برخی رشته‌ها در این بازیها دارد، برای کسب مدال است که در پنچاک سیلات در بخش مردان ۹ ماده و زنان ۷ ماده ورزشکار حضور خواهند داشت.
اما هنوز میزبان اطلاعات دقیقی در خصوص محل و نحوه برگزاری این رقابتها نداده است.
در سامبو هم باید دید این عزیزان بعد از حضور در رقابتهای تدارکاتی چقدر شانس کسب مدال در این بازیها دارند تا تصمیم گیری نهایی در این باره صورت پذیرید، ولی به هر حال نگاه ما حمایتی است.
در ادامه علیرضا امینی نائب رئیس فدراسیون رزمی ابراز داشت: ما در بخش کاتای پنچاک سیلات شرایط سختی با توجه به حضور قدرتهای آسیایی شرقی برای کسب مدال داریم، ولی در بخش مبارزه قطعا در سنگین وزن بر روی سکو خواهیم رفت.
اما شانس مدل آوری در دو رشته پنچاک سیلات و سامبو را بعد از رقابتهای تست ایونت اعلام خواهیم کرد.

نظر شما