شناسهٔ خبر: 22681725 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خودروهای تایوانی به بازار ایران آمدند

اقتصاد > صنعت - عصر ایران نوشت: روز گذشته خودروهای لوکسژن S3 ، S3 برقی،U7 و M7 درشوروم مرکزی این برند تایوانی در ایران رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

لوکسژن، نخستین برند تایوانی بازار ایران روز گذشته و تنها دو روز مانده به دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی آرمان موتور کویر، نماینده رسمی لوکسژن در دفترفروش مرکزی این شرکت رونمایی و معرفی شد.

عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در حاشیه این مراسم گفت: لوکسژن در سه کلاس SUV،MPV و سدان در حال تولید محصول است و در کنار نمونه های بنزینی خودروهای سدان برقی و MPV برقی نیز تولید می کند، که از این محصولات برای بازار ایران، پنج خودرو را در نظر گرفته ایم و با باز شدن سایت ثبت سفارش اقدام به ورود آنها خواهیم کرد.

وی در ارتباط با عرضه محصول برقی لوکسژن نیز گفت: در صورت فراهم شدم زیر ساخت مورد نیاز، محصول برقی لوکسژن را نیز عرضه خواهیم کرد.
مصطفایی ادامه داد: خودروهای برقی نیاز به ایستگاه‌های برق رسانی در خیابانها و جاده‌ها دارند که این جایگاه‌ها نیز باید توسط دولت نصب و فراهم شود تا هم ما و هم دیگر شرکتها بتوانیم محصولات برقی خود را وارد کشور کنیم.

مدیر بازاریابی و فروش لوکسژن در ایران درباره حضور در نمایشگاه خودرو تهران نیز اظهارکرد: حضور پر قدرتی را در دومین نمایشگاه خودرو شهرآفتاب خواهیم داشت و در روز اختصاصی خبرنگاران یک محصول دیگر را رونمایی خواهیم کرد و در کنار 3 محصول دیگر به نمایش خواهیم گذاشت.

گفتني است روز گذشته خودروهاي لوكسژن S3 ، S3 برقي،U7 و M7 درشوروم مركزي این برند تایوانی در ایران رونمايي شد.

35225

 

برچسب‌ها:

نظر شما