شناسهٔ خبر: 22670673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تصادف خونین اتوبوس اتباع پاکستانی در مشهد+ عکس

تصادف یک دستگاه کامیون ویک دستگاه اتوبوس در مشهد ۱۳ پاکستانی را راهی بیمارستان کرد. تمام مصدومان شامل ۹ مرد،۳ زن و یک کودک که از اتباع پاکستان بودند توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امدادی منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصادف یک دستگاه کامیون ویک دستگاه اتوبوس در مشهد ۱۳ پاکستانی را راهی بیمارستان کرد. تمام مصدومان شامل ۹ مرد،۳ زن و یک کودک که از اتباع پاکستان بودند توسط اتوبوس آمبولانس به بیمارستان امدادی منتقل شدند.

برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد

 

برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد

برخورد اتوبوس اتباع پاکستانی با کامیون در مشهد

نظر شما