شناسهٔ خبر: 22669032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌جمعه بسطام:

اخلاص و همبستگی رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان است

شاهرود - امام جمعه بسطام ضمن بیان اینکه مردم ما همواره با تفکر بسیجی بر مشکلات پیش‌آمده در تاریخ انقلاب اسلامی فائق آمدند، گفت: اخلاص و همبستگی رمز پیروزی ملت ایران بر دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلای این شهر، ضمن بیان اینکه تفکر بسیجی به معنای اخلاص و بی‌تکلف بودن است، بیان کرد: تفکر مبتنی بر قناعت و کار جهادی بسیج باعث شده تا مردم ما همواره بر توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی فائق آیند.

وی افزود: امروز باید دانست که اخلاص و همبستگی رمز پیروزی بر دشمنان است که دقیقاً این دو ویژگی بزرگ در زمره دارایی‌های فنا ناچذیر بسیجیان است.

امام‌جمعه بسطام ضمن اشاره به شکست داعش با مقاومت سربازان اسلام، گفت: رهبری مرجعیت دینی یکی از بزرگ‌ترین امور پیروزی سربازان اسلام درنبرد با تکفیری‌ها در منطقه بود.

مراقب توطئه‌ دشمنان باشیم

رضوی نسب بابیان اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود چراکه با شکست داعش در منطقه، دشمنان دست بر روی‌هم نخواهند گذاشت، بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بیان کردند، دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران و حرکات اسلامی در منطقه و جهان تمامی ندارد.

وی افزود: متأسفانه برخی در داخل کشور و در فضای مجازی آگاهانه و ناآگاهانه مطالبی را بیان می‌کنند که به چرایی حضور رزمندگان مدافع حرم در سوریه می‌پردازد، لیکن خطاب به این افراد باید گفت تمام هم و غم دشمنان دستیابی به خاک ایران اسلامی است و اگر مقاومت در جبهه سوریه، عراق و لبنان نبود امروز ممکن نیست بتوانیم بگوییم چه اتفاقی در کشور می‌افتاد.

امام‌جمعه بسطام با اشاره به وعده نصر لشگریان اسلام بر کفار که توسط سردار سلیمانی در کمتر از سه ماه به واقعیت نبدیل شد، تأکید کرد: این نصرت الهی جز در سایه مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان اسلام و تفکر بسیجی و ولایی ممکن نبود.

نظر شما