شناسهٔ خبر: 22669030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پورموسوي: ذوب‌آهن جزو تيم‌هاي خاص ايران است/ نياز داريم در خط حمله تقويت شويم

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نياز داريم در خط حمله تقويت شويم. سيد سيروس پورموسوي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش با ذوب‌آهن اظهار داشت: فردا مقابل يکي از تيم‌هاي قديمي و با ريشه بازي خواهيم کرد. بازي مقابل تيم قلعه‌نويي که پرافتخار است، جذابيت بازي را بيشتر مي‌کند. اميدوارم هرکس لياقت برد دارد، موفق باشد.

صاحب‌خبر -


وي افزود: مطمئنم هر دو تيم با توجه شرايطي که دارند، به دنبال سه امتياز و بردن هستند. کادر فني بسيار خوب و پرافتخاري که ذوب‌آهن دارد، مي‌تواند در اين بازي تأثيرگذار باشد. ما مقابل تيمي بازي مي‌کنيم که بازيکنانش سال‌ها کنار هم بودند. ذوب‌آهن جزو تيم‌هاي خاص ماست. پيروزي مقابل اين تيم سخت، اما دور از دسترس نيست. در هر صورت سعي مي‌کنيم فردا با امتياز از زمين بيرون بياييم.

سرمربي تيم فولاد خوزستان در مورد غايبان تيمش براي ديدار مقابل ذوب‌آهن گفت: يوسف وکيا فردا غايب است، اما خوشبختانه بقيه بازيکنان‌مان هستند.

پورموسوي با اشاره به موفقيت همه تيم‌هاي فولاد در رده‌هاي باشگاهي در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: در اين سال‌هايي که افتخار همکاري با مجموعه فولاد خوزستان را داشتم، هميشه سعي کردم رابطه خوبي با رده‌هاي سني مختلف داشته باشم. ما به کمک دستياران‌مان همه بازي‌هاي تيم‌هاي پايه را تحت نظر مي‌گيريم. امسال مجموعه باشگاه فولاد يکي از بهترين سال‌هايش را تجربه مي‌کند. من هفته گذشته پس از بازي با پارس‌جنوبي هم گفتم که نتايجي که گرفتيم، به‌خاطر آرامشي است که حاصل شده است. در کل هفته گذشته، هفته خيلي خوبي براي فولاد بود. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.

وي در مورد ضعف‌هاي تيمش در گلزني گفت: بعد از بازي با پارس، من اين بحث را در تمرينات با بچه‌ها مطرح کردم که بعد از گل اول ما استرس داريم و نمي‌توانيم گل‌هاي دوم و سوم را به ثمر برسانيم. در اين هفته تلاش کرديم که اين مشکل را برطرف کنيم. در بازي‌هاي مختلف و حتي هفته گذشته در بازي با پارس، شرايط گل زدن مهيا مي‌شد، اما با بي‌دقتي از دست مي‌رفت. اميدوارم اين مشکل را برطرف کنيم، هر چند نياز داريم در خط حمله تقويت شويم.

نظر شما