شناسهٔ خبر: 22669023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

قلعه‌نويي: جايگاه فعلي ما شايسته ذوب‌آهن نيست

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: جايگاهي که در آن هستيم، شايسته ما نيست.

صاحب‌خبر -

امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم ذوب‌آهن در نشست خبري پيش از بازي اين تيم مقابل فولاد خوزستان، گفت: جايگاهي که در آن هستيم، شايسته ما نيست. بايد بالاتر از اين باشيم. هم بدشانسي و هم برخي مسائل ديگر بود.

وي افزود: از مديريت و شخص آقاي آذري تشکر مي‌کنم که مثل يک پدر بالاي سر تيم بود و به تيم کمک کرد، از هيئت‌مديره محترم هم تشکر مي‌کنم. بايد از ديدار مقابل فولاد روند رو به رشد‌مان را شروع کنيم و سه امتياز را بگيريم. فولاد تيم و مربي خوبي دارد، اما ما هم ذوب‌آهن هستيم و مي‌خواهيم با روحيه‌اي که گرفتيم، سه امتياز اين ديدار خانگي را به‌دست بياوريم، چون فکر مي‌کنم لياقت ذوب‌آهن بيشتر از اينهاست.

سرمربي ذوب‌آهن درخصوص غايبان تيمش مقابل فولاد گفت: فقط ستاري را در اختيار نداريم. حسيني هم محروم است. رجب‌زاده که يقيناً در ترکيب اصلي نيست، اما در ليست 18 نفره قرار دارد. انشالله او به‌زودي از لحاظ آمادگي بدني به شرايط ايده‌آل برسد.

قلعه‌نويي با اشاره به برنامه‌هاي خود در ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: از روزي که آمدم، يکي از مشکلاتم اين بود که نگرش را عوض کنم. فلسفه و نگرش من اين هم اين بود که همه هم در دفاع باشيم و همه در حمله. ما اين را در سال‌هاي گذشته هم اجرا کرديم، اما نوع بازي اين تيم يک مدل ديگر بود و کمي طول کشيد تا فلسفه بازي‌شان را عوض کنيم. خوشحالم که الان به هدف‌مان رسيديم و يک بازي هجومي ارائه مي‌کنيم که همه در دفاع و حمله شرکت مي‌کنند. فردا مي‌خواهيم يک بازي هجومي انجام دهيم. در حمله هم اجازه دادم که به‌غير از سه نفر بقيه شرکت کنند. اين را هم در نظر داشته باشيد که جزو تيم‌هايي هستيم که گل‌هاي زده‌مان خوب بود.

نظر شما