شناسهٔ خبر: 22663873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف مطرح کرد

فعالیت ۸ هزار نفر در مرکز آموزش مجازی قرآن کریم سازمان اوقاف

R7854/P1014142/S6,62/CT1

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بیش از ۸ هزار نفر در مرکز مجازی آموزش قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مشغول تحصیل بوده که در ساحت‌های مختلف قرآنی آموزش‌های لازم را می بینند.

صاحب‌خبر -

سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به رسالت‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در عرصه‌های مختلف مذهبی و اجتماعی اظهار داشت: قرآن یکی از رسالت‌های مهم و اساسی این سازمان بوده که فعالیت‌های ویژه‌ای نیز در این زمینه در اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه که فرهنگ‌سازی‌های لازم درزمینهٔ وقف قرآنی در کشور دارای فقر است، افزود: برای ترویج فرهنگ قرآنی، موقوفات قرآنی به‌صورت مشارکتی در سازمان اوقاف شکل‌گرفته که برای این مورد نیز واقفان می‌توانند به شماره‌گیری کد دستوری*780*2529# در نظر گرفته‌شده که می‌توانند به‌صورت متمرکز کشوری و استانی به این کار اقدام کنند.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه بابیان آثار عام‌المنفعه فعالیت‌های ناشی از وقف گفت: از عوایدی که از طریق این سامانه به دست می‌آید در گسترش فرهنگ قرآنی، مراکز قرآنی، چاپ قرآن و تربیت مربیان قرآن استفاده خواهد شد.

حسینی با اشاره به حوزه‌های مختلف فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف در سه حوزه درزمینهٔ قرآن فعالیت دارد که نخستین آن ستاد حفظ قران کریم بوده که در  آموزش مجازی قرآن آن 16 شعبه در سراسر کشور فعالیت دارد.

وی بابیان اقدامات مؤثر و الهام آمیز مرکز آمورش مجازی قرآن کریم عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 8 هزار نفر در مرکز مجازی آموزش قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مشغول تحصیل بوده که در ساحت‌های مختلف قرآنی آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما