شناسهٔ خبر: 22663710 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستایش نتانیاهو از همکاری پرثمر اسراییل با برخی کشورهای عربی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همکاری پرثمر این رژیم با برخی کشورهای عربی را ستود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنیامین نتانیاهو -- نخست وزیر رژیم صهیونیستی -- همکاری پرثمر با برخی کشورهای عربی را ستود.

وی در سخنانی در چهل و چهارمین سالگرد مرگ دیوید بن گوریون، موسس رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: همکاری پرثمر ما با کشورهای عربی معمولا محرمانه است اما امیدوارم روابط ما همچنان در مسیر پختگی به پیش رود و بتوانیم از این طریق، حلقه صلح (سازش) را وسیع تر کنیم. نتانیاهو تاکید کرد صلح (سازش) بین اسرائیل و کشورهای عربی در نهایت اتفاق خواهد افتاد زیرا چیزهای زیادی روی می دهند که زیر پوسته قرار دارند.

مقامات صهیونیست بارها اعلام کرده اند نگرانی های مشترکی با برخی کشورهای مرتجع عربی برای مقابله با محور مقاومت دارند.یوال اشتانیتز، وزیر انرژی و منابع آب رژیم صهیونیستی نیز تایید کرد روابط سری بین اسرائیل و برخی از کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی وجود دارد. هفته گذشته نیز گادی ایزنکوت، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای نادر با یک نشریه وابسته به رژیم سعودی گفت اسرائیل آماده همکاری با عربستان سعودی برای مقابله با طرح های (ضد تروریستی و ضد اشغالگری) ایران در منطقه است.

خبرگزاری فرانسه نوشت: این سخنان گمانه زنی ها را مبنی بر اینکه دو رژیم متحد آمریکا در منطقه که با هم روابط دیپلماتیک ندارند، به نوعی به توافقی برای مقابله با ایران و جنبش حزب الله لبنان دست یافته‌اند.

انتهای پیام/

اعتراف نتانیاهو به روابط با برخی کشورهای مرتجع منطقه

نظر شما