شناسهٔ خبر: 22662485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خنثی کردن بیش از ۵۵ تهدید اساسی برای براندازی نظام

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: بیش از ۵۵ تهدید اساسی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از خارج کشور خنثی شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت احمد بن موسی (ع) اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۵ تهدید اساسی و جدی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از خارج کشور با تفکر دینی، روحیه بسیجی و وحدت ملی با هدایت رهبری خنثی شد.

وی اضافه کرد: امنیت امروز کشورمان اتفاقی حاصل نشده است و این امنیت مرهون رشادت‌های سربازان اسلام است که با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان ایستادند.

 علی القاصی مهر بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی از همان سال ۱۳۴۲ زمان آغاز حرکت نهضت فرهنگ و تفکر بسیجی را در جامعه ما نهادینه کرد و با همین فرهنگ بود که مبارزات سازماندهی شد و امت از فراز و نشیب‌های متعدد عبور کردند و به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ منجر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس رمز پیروزی رزمندگان در دوران هشت ساله دفاع مقدس را اتکال به خداوند متعال، تبعیت از رهبری و حرکت در مسیر خدا دانست که با آن همه هجمه‌های سنگین خنثی شد.

القاصی مهر به تبیین فرق میان جنبش اسلامی و حرکت بسیجیان ما با دیگر جنبش‌های جهان پرداخت و تصریح کرد: در حرکت‌ها و جنبش‌های دیگر دنیا زمانی که پیروزی حاصل می‌شود آن جریان‌ها در انقلاب حذف می‌شوند، اما در حرکت بسیجی و جنبش اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تازه حرکتش شروع می‌شود و رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی هم همین تفاوت است.

انتهای پیام/ن

خنثی کردن بیش از ۵۵ تهدید اساسی پس از پیروزی انقلاب برای براندازی نظام

نظر شما