شناسهٔ خبر: 22662238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تراکتورسازی: شرایط تیم در نیم فصل دوم بهتر می شود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه مشکل نقل و انتقالات تیم حل شده است، گفت: در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تراکتور با سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت ما در جدول خوب نیست و بازی فردا از نظر امتیازی برایمان خیلی مهم و حیاتی است.
وی با اشاره به شکست تیمش در بازی قبل مقابل تیم سپاهان خاطرنشان کرد: هر چه در توان داریم باید فردا به نمایش بگذاریم و فقط کسب 3 امتیاز می‌تواند هدف اصلی تیم ما باشد.
وی اظهارکرد: سپیدرود در خارج از خانه تیم خوبی است و از بچه‌ها می‌خواهم با تمرکز زیاد و منطقی بازی کنند تا اشتباهات بازی‌های قبل تکرار نشود.
گل محمدی با بیان اینکه باید نسبت به کیفیتی که بازی‌های ما داشت امتیاز بیشتری کسب می‌کردیم،
گفت: امیدوارم با کسب 3 امتیاز بتوانیم شرایط را در جدول بهتر کنیم.
وی با اشاره به اینکه تیم تراکتور بازیکنان جوان و آینده داری دارد که نیازمند حمایت هواداران هستند، گفت: از هواداران می‌خواهم هیچ‌وقت از این تیم ناامید نشوند.
سرمربی تراکتوری سازی افزود: یکی از نقاط قوت تیم ما هواداران هستند و بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت آن‌ها هستیم.
وی تأکید کرد: با همراهی هواداران روزهای خوبی پیش روی ما خواهد بود.
گل محمدی با اشاره به اینکه در فصل جاری فرصتی برای یک تعدادی از بازیکنان جوان ایجادشد تا میدان بیشتری ببینند، افزود: ما تمامی تلاشمان را می‌کنیم و باوجود مشکلاتی که داریم و محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها می‌جنگیم.
وی گفت: همه این اتفاقات برایمان قابل پیش‌بینی بود و می‌دانستیم که چه مشکلاتی پیش روی داریم اما مطمئن هستم که روزهای خوبی پیش روی ما قرار دارد.
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: درباره بحث مهدی کیانی قبل از جام شهدا گفتند که مشکلش حل می‌شود و در این جام هم بازی کرد و فکر نمی‌کردیم مقابل سپاهان این بازیکن را نداشته باشیم.
گل محمدی درباره ورزشگاه یادگار امام تبریز اظهارکرد: کیفیت چمن یادگار روی کیفیت تیم ما تأثیر منفی می‌گذارد و امیدوار بودم به ‌مرورزمان کیفیت چمن بهتر شود ولی شاهد تمرین تیم‌های لیگ یکی در این چمن بودیم که جای تأسف دارد.
وی گفت: ورزشگاهی که باید باعث افتخار آذربایجان باشد شرایط خوبی ندارد.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم سپید رود رشت به دلیل تاخیر پرواز در نشست خبری حاضر نشد.
دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپید رود رشت از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس فردا جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.
خبرنگار: آب بسته ع ** انتشار: عزیزی راد
/3071/ 9853

نظر شما