شناسهٔ خبر: 22661784 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازگشت ستاره برزیلی به دنیای حرفه‌ای؟

کاکا که چند وقت پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود درباره آینده‌اش اظهارات جدیدی را مطرح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کاکا از زمان آخرین بازی برای تیم اورلاندوسیتی و اعلام بازنشستگی در سن 35 سالگی هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده اما با این حال بازگشت به مستطیل سبز را رد نکرد. کاکا با پیشنهاد مدیریت در باشگاه میلان مواجه شده و امروز به ایتالیا سفر کرده بود.

بازیکن سابق میلان، رئال مادرید و تیم ملی برزیل در روز خداحافظی با پیراهن اورلاندوسیتی زمانی که اشک می‌ریخت می‌گفت ممکن است هرگز به زمین فوتبال برنگردد.

کاکا در مصاحبه با روزنامه Gazzetta dello Sport گفت: آخرین بازی با اورلاندوسیتی می‌تواند آخرین بازی حرفه‌ای من باشد و این دیدار خیلی خاص بود. من هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام و می‌خواهم زمان زیادی را برای اعلام آن بگذارم. در حال حاضر سخت است در مورد این چیزها صحبت کنم.

هافبک برزیلی درباره ملاقات با مسئولان میلان و در اختیار گرفتن پست مدیریتی در باشگاهی که به همراهش لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده اظهار داشت: من باید تصمیم بگیرم که دوباره بازی کنم یا خیر، چون این بخشی از زندگی من است. این تمامی چیزی بود که در جلسه با مارکو فاسون گفتم.

نزدیک شدن به میلان زیباست و در حال حاضر یک وضعیت فرضی برای بازگشت به میلان وجود دارد. فکر می‌کنم که ایده در میلان برای همه روشن است: بازگشت آنها به عنوان تیم بزرگ در ایتالیا و اروپا. من همیشه میلان را دوست دارم، رابطه با تیم، با باشگاه و با این طرفداران زیبا است. برای یک برزیلی عجیب است که یک رابطه مشابه با باشگاه ایتالیایی داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما