شناسهٔ خبر: 22661561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان: امنیت شغلی داشته باشم با تیم ملی می مانم

صاحب‌خبر -

شهرزاد مظفر روز پنجشنبه در پایان نخستین دیدار تدارکاتی تیم های ملی بانوان فوتسال ایران و ایتالیا با اعلام این که فدراسیون فوتبال حین عقد قرارداد شرطی مبنی بر عدم اشتغال در تیم های باشگاهی( تیم فوتسال دانشگاه آزاد) نگذارده بود، افزود: اگر می خواهند چنین شرطی بگذارند باید شرایطی را مهیا کنند که امنیت شغلی داشته باشم.
وی با اعلام این که در صورتی که میزان قراردادم 50 درصد قرار داد مربیان مرد بود با آرامش خاطر تنها به سرمربیگری تیم ملی می پرداختم، گفت: اگر امروز با سرمربیگری تیم باشگاهی خداحافظی کنم، امنیت شغلی و ثبات درآمد ندارم.
وی درباره کیفیت بازی اظهار کرد: بازی خوب و قدرتمندانه مقابل ایتالیا داشتیم و تیم ایران علاوه بر این بازی نیاز به بازی ها از این دست دارد تا بتواند جایگاه خود را در سطح جهان ارتقا دهد.
وی در باره سطح تیم ملی ایتالیا در جهان، گفت: تیم ایتالیا با توجه به این که در رقابت های جام جهانی کوچک تا کنون شرکت نکرده رده بندی جهانی مشخص ندارد.
مظفر با اشاره به این که تیم فوتسال ایتالیا تیم قوی به نظر می رسد، اضافه کرد: مسئولان حوزه فوتسال زنان ایتالیا حدود چهار سالی است حرکت خوبی را شروع کرده و آهسته و آرام در حال توسعه این ورزش در کشورشان هستند و به نظر می اید ظرف یکی ، دو سال آینده فوتسال بانوان ایتالیا جز تیم های برتر جهان شود.
به گفته وی هدایت این تیم بر عهده مربی خبره است که پیش تر هدایت تیم مردان را بر عهده داشته است.
وی با اعلام این که بازی مقابل ایتالیا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود، اضافه کرد: دیدار با ایتالیا ارزش 60 جلسه تمرینی داشت؛ همچنین بازی در برابر تعداد زیادی از تماشگران موجب خودباوری بازیکنان مان می شود.
مظفربا بیان این که علاوه بر دیدار با روسیه و ایتالیا درخواست، بازی های تدارکاتی دیگری نیز داشته ایم، افزود: خوشبختانه فدراسیون فوتبال همکاری خوبی داشته و با پیشنهاد کمیته فنی فدراسیون رایزنی با تیم های ملی چین ژاپن و تایلند صورت گرفته است.
بگفته وی در صورتی که دیدار با تیم های دیگر مهیا شود، تیم فوتسال زنان ایران با شرایط بهتری در جام ملت های فوتسال آسیا شرکت می کند.
جام ملت های فوتسال زنان آسیا 12 اردیهشت ماه سال 97 به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.
ورزشی** 1724**3377
خبرنگار: خبرنگار : خدیجه روزبهانی * انتشار: حسین فتح الهی

انتهای پیام /*

نظر شما