شناسهٔ خبر: 22661423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز ساخت نخستین خانه در مناطق زلزله زده با همکاری لرستان

لرستان اولین گام در باز سازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ معاون امورهماهنگی استاندار لرستان گفت: لرستان اولین کلنگ ساخت اماکن تخریب شده زلزله اخیر کرمانشاه را به زمین زد.

عملیات ساخت واحد‌های مسکونی روستایی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه باهمکاری لرستان در روستای چالاوبکر از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلام آباد غرب ظهر امروز آغاز شد.

اصلانی در جمع مردم روستای چالا وبکر اسلام آباد غرب تصریح کرد: لرستان به عنوان استان معین کرمانشاه انتخاب شده وتلاش می‌کنیم، با بسیج همه امکانات باز سازی و ساخت واحد‌های تخریب شده در کمترین زمان ممکن انجام شود.

به گفته معاون امور عمرانی استاندار لرستان کار باز سازی همه واحد‌های مسکونی شهری و روستایی مناطق زلزله زده شهرستان اسلام آباد غرب به بنیاد مسکن لرستان واگذار شده و استان لرستان هم در یک اقدام خوب، نخستین گام را در باز سازی واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده کرمانشاه برداشت.

تا کنون بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی شهرستان اسلام آباد غرب که از صفر تا صددرصد بر اثر زلزله اخیر آسیب دیدند، شناسایی، ارزیابی و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده و کار ارزیابی بقیه واحد‌ها هم در حال اجراست.

انتهای پیام/م

ساخت نخستین خانه در مناطق زلزله زده با همکاری لرستان آغاز شد

نظر شما