شناسهٔ خبر: 22661294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

تشریح دوره های طلاب سطح ۳ مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اهواز

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر اهواز از تشکیل دوره های جدیدی برای طلاب سطح ۳ این مدرسه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعشی ها و تکفیری ها، اظهار داشت: در راستای ارتقای کیفی آموزشی سطح 3 مدرسه علمیه سفیران هدایت، به صورت مرتب اساتید خبره کشوری را به اهواز دعوت می کنیم.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز بیان داشت: این هفته و هفته آتی برای طلاب سطح 3 مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر دوره هایی آغاز شده است که از اساتید بسیار خبره ای در بحث خانواده اسلامی از قم به منظور تدریس در این دوره استفاده شده است.

این مقام مسؤول افزود: امروز و فردا دوره در بحث های اصول و فنون مناظره پیگیری خواهد شد و موضوعات وهابیت و سلفی بحث خواهد شد که مدرس این دوره از مبلغان نمونه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مبلغ بین المللی است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ابراز داشت: روز گذشته و امروز برای طلاب سطح 3 درس جهان اسلام در عصر حاضر که مدرس این دوره حجت الاسلام رنجبر از مؤسسه پژوهشی امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده نیز دوره مفیدی برای طلاب سطح 3 برگزار می شود، گفت: هفته آینده دوره ای با محوریت خانواده و تربیت فرزند در تاریخ نهم و دهم آذرماه برای طلاب سطح 3  با حضور حجت الاسلام مهکام برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اهواز ابراز داشت: در هفته جاری که هفته بسیج نامگذاری شده است، برای طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر اهواز برنامه هایی همچون، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی کیوسک پاسخگویی به مسائل شرعی در حرم علی بن مهزیار اهوازی، جشنواره مسابقات ورزشی و غبار رویی مزار شهدا را خواهیم داشت.

این مقام مسؤول در پایان بیان داشت: کلاس های بصیرتی سیاسی و اخلاق به صورت منظم در مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) برای همه سطوح نیز در حال برگزاری است./9453/ت302/ب1

نظر شما