شناسهٔ خبر: 22660612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عضو جامعه مدرسین؛با عملکرد زشت اصلاح‌طلبان،مجلس خبرگان از وجود یل‌هایی چون آقای یزدی خالی شد

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اصلاح طلبان از نظر سیاسی و رفتاری واقعا خط شان، خط خاصی است. ببینید در انتخابات خبرگان، رسما چگونه وارد شدند و امثال آقایان مصباح و یزدی را کنار زدند. آقای جنتی بعنوان نفر آخر انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

آیت الله ممدوحی، که از مخالفان مذاکره اصلاح‌طلبان با مراجع و علمای قم است در این خصوص به خبرآنلاین گفت: اصلا مذاکره معنا ندارد. بنشینیم که چه بگوییم؟ می‌خواهند بیایند و در اینجا مباحثه کنند؟ اینجا که کسی اینها را برای مباحثه قبول نمی‌کند. بحث این است که اگر می‌خواهند، به گونه‌ای رفتار کنند که مطابق با خواست مقام معظم رهبری باشد. در این صورت است که معلوم می‌شود اصولگرای حسابی هستند. 

وی ادامه داد: اصلاح طلبان از نظر سیاسی و رفتاری واقعا خط شان، خط خاصی است. در انتخابات شما ببینید که اینها چگونه در مقابل هم قرار گرفتند؟ در انتخابات خبرگان، رسما چگونه وارد شدند و امثال آقایان مصباح و یزدی را کنار زدند. آقای جنتی بعنوان نفر آخر انتخاب شد. این آقایان همیشه بعنوان اولین نفر بودند. اما با عملکرد زشت این افراد، مجلس خبرگان از چنین یلان و قهرمانان علم و عمل خالی شد.


او گفت: من یکی از اعضای جامعه مدرسین هستم که هیچگاه و با هیچکس مذاکره نخواهم کرد. امثال و رفقای ما هم اینگونه هستند. مذاکره معنا ندارد. آنها در هرجایی که باید درست عمل می‎‌کردند، خط‌‌ شان علیحده بود. مثلا بروند به مذاکره با علما که چه بشود؟ اینها در انتخابات گذشته خبرگان کار خود را کردند. در چند انتخابات دیگر هم خط دیگری را دنبال می‌کردند. اینها یکدیگر را طرد می‌کردند. حالا می‌خواهند مذاکره کنند ولی من نمی‌دانم نیتشان از این مذاکره چیست. البته حتما نیت‌ سیاسی خاصی دارند وگرنه اینکه اینها بیایند و در خط مقام معظم رهبری حرکت کنند، خیلی مشکل است. اگر اینکار را بکنند مشکل حل خواهد شد.

مشروح این گفتگو را (اینجا) بخوانید.



29212

 

نظر شما