شناسهٔ خبر: 22659067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی خبر داد:

حضور ۵۶ گروه نمایشی در چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان

بیرجند- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از حضور ۵۶گروه نمایشی در چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب نژاد ظهر پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولین کویر در آذر ماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۳ آذر ماه تا ۱۷ آذر ماه در استان برگزار خواهد شد، گفت: این جشنواره با هدف ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به معلولین برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۵۰ مهمان در این جشنواره شرکت خواهند کرد، عنوان کرد: گسترش آموزش تئاتر به افراد دارای معلولیت، ایجاد حس رقابت سالم و پیشگیری از تشدید معلولیت ها از اهداف مهم این جشنواره است.

وی ادامه داد: افزایش سطح شادابی و امید به زندگی، کشف استعدادهای نهفته در معلولین، افزایش باور معلولان به توانایی هایشان، ایجاد انگیزه و علاقه مندی و شناخت معلولین از دیگر اهداف اختصاصی جشنواره است.

عرب نژاد با بیان اینکه این جشنواره با موضاعات صحنه ای، خیابانی، محیطی، کودک و نوجوان، تئاتر عروسکی و مسابقه نمایشنامه نویسی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: ۹۱ متن برای این جشنواره ارسال و ۵۶ گروه نمایشی انتخاب شده اند که ۱۰ گروه نمایشی در استان حضور خواهند داشت.

نظر شما