شناسهٔ خبر: 22658379 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایان هفته 5 لیگ قهرمانان اروپا / صعود بارسلونا و چلسی

صاحب‌خبر -

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ هفته پنجم دور گروهی فصل 18 - 2017 فوتبال لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته به پایان رسید.
به گزارش یوفا ، نتایج مسابقات به این شرح است :
* گروه یک :
زسکامسکو روسیه 2 - 0 بنفیکا پرتغال
بازل سوئیس 1 - 0 منچستریونایتد انگلیس
- تیم منچستریونایتد با 12 امتیاز در صدر ماند و تیم های بازل (تفاضل گل 4+) و زسکا مسکو (تفاضل 1-) با 6 امتیاز دوم و سوم هستند و تیم بنفیکا بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است و حذف شد.
* گروه دو :
پاری سن ژرمن فرانسه 7 - 1 سلتیک اسکاتلند
- گل های پاری سن ژرمن را نیمار در دقایق 9 و 22 ، ادینسون کاوانی 28 و 79 ، کیلیان امباپه 35 ، مارکو وراتی 75 و دنی آلوش در دقیقه 80 به ثمر رساندند.
اندرلخت بلژیک 1 - 2 بایرن مونیخ آلمان (گل های بایرن : روبرت لواندوفسکی در دقیقه 51 و کورنتین تولیسو 77)
- تیم های پاری سن ژرمن با 15 و بایرن مونیخ با 12 امتیاز اول و دوم هستند و به دور یک هشتم نهایی صعود کردند.تیم های سلتیک با 3 و اندرلخت بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم جای گرفتند و برای صعود به لیگ اروپا رقابت می کنند.
* گروه سه :
قره باغ جمهوری آذربایجان 0 - 4 چلسی انگلیس (گل ها : ادن آزار در دقیقه 21 - پنالتی ، ویلیان 36 و 85 ، سسک فابرگاس 73 - پنالتی)
آتلتیکومادرید اسپانیا 2 - 0 رم ایتالیا (گل ها : آنتوان گریزمان 69 و کوین گامیرو 85)
- تیم چلسی با 10 امتیاز در صدر قرار گرفت و صعود خود را قطعی کرد.تیم های رم با 8 و آتلتیکومادرید با 6 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم قره باغ با 2 امتیاز در رده چهارم جای گرفته است و عملا حذف شد.
* گروه چهار :
یوونتوس ایتالیا 0 - 0 بارسلونا اسپانیا
اسپورتینگ لیسبون پرتغال 3 - 1 المپیاکو یونان
- کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی در تیم المپیاکو عضویت دارد اما نام وی برای لیگ قهرمانان اروپا منظور نشده است.
- بارسلونا با 11 امتیاز در صدر تثبیت شد و مجوز صعود گرفت.تیم های یوونتوس با 8 و اسپورتینگ لیسبون با 7 امتیاز دوم و سوم هستند.تیم المپیاکو با یک امتیاز چهارم است و عملا حذف شد.
----------------
تیم های اول و دوم هر گروه به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنند و تیم های سوم به دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه می یابند.
--
بر اساس اعلام یوفا تیم های یک کشور و نیز باشگاه های اوکراین و روسیه نیز به علت اختلافات سیاسی در یک گروه قرار نگرفتند.
از هر گروه تیم های اول و دوم به دور یک هشتم نهایی صعود می کنند و تیم های سوم گروه ها راهی دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا می شوند.
دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از تا 6 دسامبر ادامه خواهد یافت و فینال فصل نیز 26 مه در استادیوم المپیسکی شهر کیف اوکراین برگزار خواهد شد.

نظر شما