شناسهٔ خبر: 22656561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش مجموعه طنز خودمونی از شبکه فارس و شبکه شما

معاون سیمای فارس از تولید و پخش مجموعه طنز خودمونی از شبکه فارس و شبکه شما خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد حسن نبوی زاده معاون سیمای فارس از تولید و پخش مجموعه طنز خودمونی در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و با تکنیک آیتم‌های اپیزودیک برای پخش از شبکه شما و فارس خبر داد و گفت: این برنامه با تلفیقی از بازیگران تئاتر و تلویزیون شیراز و عوامل حرفه‌ای شبکه فارس سعی می‌کند در ایام هفته فضایی مفرح و شاد برای مخاطبان ایجاد کند و با استفاده از تکنیک‌های جدید فرم و محتوا، مفاهیم پنهان در موضوعات اجتماعی و فرهنگی را به شکلی طنازانه و نقادانه نمایش دهد.

نبوی زاده افزود: ساختار مجموعه طنز خودمونی به صورت نمایشی و ترکیبی شامل آیتم‌هایی است که موضوع آن بیشتر لهجه شیرازی و بخش‌های صامت با محوریت آسیب شناسی مسائل و معضلات اجتماعی، فرهنگی و شهری است.

معاون سیمای فارس یکی از ویژگی‌های این مجموعه را توانمندی بازیگران دانست که هر کدام در هر آیتم با نقشی متفاوت ظاهر می‌شوند.

نبوی زاده با بیان اینکه تصویربرداری این مجموعه از شهریور ۱۳۹۶ آغاز شده است و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد اضافه کرد: این مجموعه جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه فارس پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: مجید پایدار که تهیه کننده، کارگردان و تدوینگر این برنامه است ۵ فیلم کوتاه، چند برنامه تلویزیونی و یک مجموعه طنز با نام آقای پنجیری در کارنامه خود دارد.

این تهیه کننده سعی دارد با ساخت این مجموعه مخاطبان ملی را هرچه بیشتر با لهجه و اصطلاحات شیرازی آشنا کند و همچنین تلنگری بزند به مسائل و معضلات مختلف اجتماعی و فرهنگی تا شاید شاهد اتفاقات موثر و مثبتی در این زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ن

پخش مجموعه طنز خودمونی از شبکه شما

نظر شما