شناسهٔ خبر: 22651078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

پیام فرماندار بهارستان به مناسبت هفته بسیج

فرماندار بهارستان گفت : بسیجیان زیباترین و ماندگارترین صحنه های شجاعت و پایمردی ملت مقاوم ایران در راه دفاع از دین و ارزش های الهی را آفریدند .

صاحب‌خبر -

به گزارش پانا شهرستانهای تهران ، بیژن سلیمان پور با تبریک هفته بسیج اظهار داشت : بسیج از ابتدای شکل گیری خود به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اقدامات خود  موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی شده است .
وی افزود : بسیج مشتضعفین ، مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به عنوان ثمره شیرین انقلاب اسلامی، با درایت و هوشیاری امام بسیجیان شکل گرفت و متاثر از اندیشه های تابناک و نورانی ایشان  رشد و بالندگی و کمال رسید و در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی، نقشی کارآمد و تأثیرگذار ایفا نمود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با بیان اینکه بسیج همواره و در هر شرایطی، پشتوانه محکمی برای آینده نظام مقدس بوده است  گفت : اگر مشی و تفکر پویا و زنده بسیجی در کشور طنین انداز شود، آنگاه چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور و نظام در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد.
سلیمان پور با تبریک  سی و هشتمین سالگرد تاسیس شجره طبیه بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد :  بسیج مفهومی برای یک  زمان خاص و منحصر به یک  نگرش و سلیقه سیاسی نیست و هر ایرانی که به منافع ملی، عزت و عظمت کشور می اندیشد ، بسیجی است.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

نظر شما